Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '06

 
Kategori
Eğitim
 

Köprüden geçene kadar karakaçana dayı demek

Eğitim sistemindeki hataları eleştirmek çok kolaya kaçmak değil mi? Belki de hayır, "en doğrusu bu" diyeceksiniz ve ekleyeceksiniz, "duyarlı vatandaş olmanın gerekleri" diyeceksiniz. Haklısınız aslında ama bir düşünün bu bizlerin vurdum duymazlığı değil mi? Köprüyü geçene kadar karakaçana dayı dediğimizden değil mi? Benim oğlum ya da kızım kazandı diğerlerinden banane dediğimizden değil mi? Çok harika bir milletiz eleştiriyoruz ama sadece canımız yandığında.

Kaldı ki bu eleştiriler yıllardır devam ediyor. Bu sistemi kuranlar, devam ettirenler, devam ettirecek olanlarda eleştirenler saflarındaydı.

Evet, bu sistemi kim değiştirecek?

Ben değiştirmeyeceğim cünkü ben kazandım, sen değiştiremeyeceksin çünkü bu sistemi değistirebilecek mevkiye gelemeyeceksin!!!

Sorunun kaynağı nerde onu bulmamız lazım, bazı konularda devleti suçlamak yerine kendimizdede hatalar aramalıyız. Ama sistem tamamiyle yanlış... bu konuda herkes hem fikir ama havanda su dövülüyor.

Meslek liseleri yaygınlaşmalı ama bu liselerden çıkan öğrencileri kendi branjlarındaki sınavlar düzenlenerek meslekleri ile ilgili bölümler okutulmalı.

Bir yıl hiçbir öğrenci sınava girmese bu sınavları boykot etse durum böyle mi olur. Bazı şeyleri değiştirmek için birazda cesaret ve dayanışma gerek.... Toplumumuzda herikiside var.

Devlet düşmanımız değil, devleti bizler oluşturuyoruz. Halkımıza vergi verme alışkanlığı kazandırmalıyız. Devlet içerisinde söz hakkımız olması için biz vergilerimizi ödemeliyiz ve sonra bunun hesabını sormalıyız.

Meclisdeki milletvekillerini de biz seçtik, kaç tanesini partisi dışında vizyonu ile değerlendirdik?

Kayıt sırasında para alınıyor diye hep şikayet ettik ama verdiğimiz paralarla ne yapılacağını sormadık.

Hayatta yapılacak en büyük yatırım insana yapılandır....

 
Toplam blog
: 29
: 1354
Kayıt tarihi
: 14.07.06
 
 

İdareci olarak çalışmaktayım. AÖF iktisat bölümü 2. sınıftan özel nedenlerden dolayı ayrılmak zorund..