Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '07

 
Kategori
Güncel
 

Köşe yazarları - Suçlu: Şöhret

Köşe yazarları - Suçlu: Şöhret
 

Tamamen tarafsız bir gözle gazeteleri okuyorum. Kırk yıl hapis cezası olan şahıs, altı buçuk yıl yatıp çıkıyor. Beş kişiyi pompalıyla hiç acımadan öldürüyor. Gasptan, tecavüzden, cinayetten bir çok suçtan ötürü bir çok insan adalet sistemimizdeki adaletsizlikten, kısa süre içeride kalıp sonra da birşey olmamış gibi ellerini kollarını sallaya sallaya yeni suçlar işlemek için dışarı çıkıyorlar.Yeni canlar yakıyorlar. Trafik kazalarında ölenin haddi hesabı yok.Siz hiç trafik kazasında birini öldürdüğü için altmış-seksen yıl ceza alan suçlu gördünüz mü?

Avaz avaz bağırıyoruz cezalar yetersiz, adalet sistemi çökmüş diye...Tabi hepsinin göstermelik olduğunu aslında bu ülkede insanların yaptıklarıyla, düşündüklerinin tamamen farklı olduğunu ben hep unutuyorum.Özellikle köşe yazılarında rastladığım birkaç söz beni hayretler içinde bıraktı.Olay, mankenimizin cezaevine girmesiyle ilgili ve genel yargı şöhreti nedeniyle cezaevine girdiği...

Ne kadar ilginç değil mi?Cezalar yetersiz diye bas bas bağır, sonra da mahkemenin tutuklu yargılama kararı aldığı biri için, sırf ünlü diye şöhreti nedeniyle tutuklandığına inandır kendini.

Sizlerin mafyadan tanıdığınız var mı?Gönül işlerinizi bile mafyaya mı yaptırıyorsunuz? Ben kimseyi tanımıyorum mesela.Allah korusun başıma bir iş gelecek olsa ilk yapacağım şey hemen Türk adaletinin bana sağladığı mahkemelere başvurmak olur. Aklıma başka bir çıkar yol gelmiyor şu anda.

Şimdi sevgili köşe yazarlarına seslenmek istiyorum; Bu kadar adaletsiz bir sistemde adalet olsun diye çırpınırken, ünlü olduğunu düşündüğünüz bir bayanı sadece bu nedenden dolayı nasıl olur da ayırırsınız?Şöhretinin bedelini ödüyormuş gibi nasıl lanse edersiniz? Aynı durumda sıradan bir vatandaş olsa yine aynı şekilde mi düşüneceksiniz?Cezalar ünlü ve ünsüz diye ayırılmalı mı sizce?

Bir taraftan linç eder gibi '' ceza verin, ceza verin '' çığlıkları...Diğer tarafta ise '' hayır o ünlü, ona dokunmayın''...

Yeni ve olmasını istediğiniz adalet anlayışı bu mu?Bu durumda ben sizlerin yazdıklarına nasıl inanıp, güvenip de destek vereyim?Söyler misiniz bana lütfen?

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..