Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kötü Bir Şey Yapıldığında Bile

Bence insanlık testidir bu; kabul edilemez bir şey yaptığında bile bedelini ödettirmezsen insansın. Zarar görür ya da görmezsin, kanun cezasını verir vermez…

Hani kızılır, tavır da alınır ve bazen yapılması gereken şey vardır yapılır bedel budur; bunların dışında bedel ödetmek insanlıktan çıkarır.

Ortada sorun yok iken herkes insanlığını gösterir, asıl insan olduğun kabul edilemez bir durumla karşılaştığında belli olur.

“Benim kitabımda yazmaz” dünyayı yok edenler işte böyle diyenlerdir, benim kitabımda her şey yazar! Onun için ben konu ne olursa olsun tavizsiz olmayı doğru bulmuyorum.

Benim dediğim af değil affetme affa karşıyım, sorun cezalandırmanın şekli, ölümü hak etse bile yaşatacaksın. Ahlaksızlık yaptı diye kadını öldüren insan değil mesela. Keza Allah’a küfretti diye kellesini kesen. Kızıp evini yakan filan… Bunlar haklı bile olsa insan değil. Çünkü bu tür cezalar insana yakışmaz.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..