Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kovana çomak sokmakta ısrarlı mısınız?

Kovana çomak sokmakta ısrarlı mısınız?
 

Kovana çomak sokmak güzeldir. Tepkidir. Düşüncenin, varlığın ifadesidir. Demokratik hayatın olmazsa olmazlarındandır. Sürüden ayrılmaktır. Sürü olmadığını anlatmaktır. Özgürlüktür.

Fakat; bir karga ile eşek uçak yolculuğuna çıkarlar. Yan yana otururlarken bira ara karga karşısında duran düğmeye basar. Hostes gelir bir isteğin olup olmadığını sorar. Bu durum karganın hoşuna gitmiştir. Bir iki üç tekrarlar. Her defasında hostes gelir ve yine isteğini sorar. Bunu gören eşek aynı şakayı yapmaya kalkışır. O da düğmeye basar. Hostes eşeğe bir isteğinin olup olmadığını sorar. Eşek yok der. Karga yapıyordu da benim de hoşuma gitti der. Hostes öfkelenir. Pilota gider durumdan şikayet eder. Yolcular arasında bir karga ile eşek var ikide bir beni rahatsız ediyorlar der. Pilot da: Aç kıpıyı ikisini de at dışarı der. Hostes açar kapıyı ikisini de atar boşluğa. Karga uçmaya, eşekte düşmeye başlar.

Bir ara karga eşeğin yanına gelir ve kulağına behey eşek hadi ben düğmeye bastım sen niye bastın. Ben kanatlarıma güvendim, sen madem uçmayı bilmiyordun neyine güvendin der. Kanatlarınız yoksa ne diye hava boşluğunda düğmeye basmaya yani kovana çomak sokmaya kalkışıyorsunuz derler adama.

Hani de denilmiş; Her sözün doğru olsun fakat her doğruyu her yerde söyleme. Bununda zamana ve mekana ihtiyacı var. Yani her şey yerli yerinde olursa güzel. Anladık mı şimdi kovana çomak sokmanın ne demek olduğunu?

Hala kovana çomak sokmakta ısrarlı mısınız?

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..