Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Kralların çocuğu sınırda askerlik yapmadıkça daha çok Aktütün karakolundan kara haber gelir

Kralların çocuğu sınırda askerlik yapmadıkça daha çok Aktütün karakolundan kara haber gelir
 

Bu vatan hepimizin.Ölmek mi gerekiyor? Gerektiğinde birlikte öleceğiz.


Bir fabrikayı gerek bilgisizlik gerekse ilgisizliğinden dolayı beş kez batıran genel müdürü kim iş başında tutar, hesap sormaz? Hiç kimse.

Kim milyar dolarlık malzemelere, yüzlerce, binlerce dinlenme kamplarına para bulurda, sınır karakollarının güçlenmesi için para bulamaz? Hiç kimse.

Kim 25 yıl üzerinde titreyerek vatanına, milletine, ailesine ve kendisine yararlı olsun diye eğittiği yetiştirdiği, gözbebeğini ciğerparesini, bir hiç uğruna ölmesine razı olabilir? Hiç kimse.

Çok açık soruyorum; Madem saltanatın devamını istiyorduk, neden Osmanlının saltanatına son verdik?

Madem saltanatı kaldırdık, neden benim vergimi, benim gözbebeğimi evladımı, benim alınterimi benim adıma harcayanlardan hesap soramıyorum?

Eğer bu ülkede nokta kadar demokrasi varsa birileri olanların hesabını verebilmeli.

Yok, eğer, bu ülkede demokrasi yoksa başta “yandaş” arkasından “yandaş olmayan” basın kendini de halkı da kandırmaktan vazgeçsin ve açıkça saltanatın, krallığın bu ülkede devam ettiğini yazsın.

Kimse şunun arkasına sığınmasın;

-“Ne demek! Elbette vatan savunulurken şehit de verilecek.”

Bunu soracaklara bende şunu soruyorum; Cumhuriyet döneminden bu yana özellikle son yirmi yılda; Güneydoğuda, doğuda ve sınır karakollarında kaç tane Cumhurbaşkanı, başbakanın, ordu komutanı ve generalin, holding sahibinin, büyükelçinin, yüksek dereceli bürokratın evladı bu bölgelerde askerlik yaptı. Bu açıklanmalıdır.

Gerçeğinde kimlerin evladının, yakınlarının nerede askerlik yaptığını herkes bilmektedir.

Bu milletin vatanı için ne kadar özverili ve gerektiğinde gözünü kırpmadan şehit olduğunu tartışmaya açan bu milletten değildir.

Benim evladım; Hakkâri sınır karakolunda üstelik kısa dönem ve jandarma olarak askerlik yaptı. Her çatışma ve mayın patlama haberinin bir ana-baba için ne anlama geldiğini, bu nedenle çok iyi biliyorum.

Bu vatan hepimizin.

Savunmak mı gerekiyor? Hepimiz birlikte savunacağız.

Ölmek mi gerekiyor? Gerektiğinde hepimiz birlikte öleceğiz.

Birimiz kelle verirken, diğerimiz boy vermeyecek!

Çömlek çatladı, artık su tutmuyor!

Resim:www.forumsitesi.biz'den alıntıdır.

 
Toplam blog
: 1117
: 1768
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

Ticari ilimler akademisindeki öğrenciliğim sırasında, bir kamu iktisâdi kuruluşunda başladığım ça..