Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kredi kartınızın kesilen yıllık ücretini geri alabilirsiniz

Kredi kartınızın kesilen yıllık ücretini geri alabilirsiniz
 

Bankalar yıl başında kart sahiplerinden 25-30 YTL yıllık kart ücreti tahsil etmektedir. Kanuna göre bu parayı bankaların kart sahiplerinden almaması gerekir. Bu sebeple eğer siz kartınızın bankasına yıllık kart ücretinizin kesilmemesi için bir dilekçe yazarsanız sizden ekstrenizde yıllık kart ücreti kesmiş olsa bile o ücreti iade etmek zorunda ve de etmektedir. Ama siz dilekçe vermesseniz maalesef usulsüz kesilen yıllık kart ücretini ödemiş olursunuz.

Biz öyle yaptık, dilekçeyi yazıp çalıştığımız arkadaşlar firmamıza gelen banka görevlisine dilekçeleri imzalayıp verdik. Ya vermeyenler işte burdan tüm kart sahiplerini uyarıyorum, uyarmak istiyorum. Lütfen boşuna yıllık kart ücreti ödemeyin yazın kartınızın bağlı olduğu şubeye, bir dilekçe ve bu dilekçede kart numaranızı yazıp, yıllık kart ücretinin iptalini isteyip, basın imzayı. Boşuna 30-35 YTL sizden gitmesin. Söylemesi benden, uygulaması sizden...

Belki devlet veya kanunlar çerçevesinde yetkili birileri bu duruma müdahale ederde, dilekçe yazamayan ve yıllık kart ücreti kesilen vatandaşlarımızın mağduriyetini topluca önler, ya önlemezse...

 
Toplam blog
: 319
: 6405
Kayıt tarihi
: 14.06.06
 
 

25.08.1963 İstanbul doğumluyum. A.Ö.F İşletme mezunuyum. 8 sene profesyonel kalecilik yaptım. (Ey..