Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Küçük çocuklara cinsel taciz.

Değerli Üyeler;
Bizlere ait olan bu sayfamızda, farklı bir düşünceyi paylaşmak istiyorum... Özellikle belirtmek istiyorum ki, bunu bir dayanışma halkası olarak büyüteceğiz ve suçluların Türk Adaleti tarafından adil olarak en ağır şekilde cezalandırıldığını göreceğiz. Bu dayanışmanın konusu iğrenç; iğrenç olduğu kadar da utanç verici ve üzücüdür. Böylesine iğrenç üzücü ve utanç verici olayı sayfama konu etmekten büyük üzüntü duyuyorum.

Ben, öncelikle bir insan olarak; kadın olarak; eş olarak; anne olarak; büyükanne olarak Bursa' da yaşanan kız çocuğuna taciz iddiasını lanetliyorum ve kınıyorum. Sanığın tutuksuz yargılanması, Adli Tıp raporu tartışması, televizyon ve basında yayınlanan görüntüleri son derece kaygı vericidir. Bu konuda Türk Adaletinin gereğini yapacağına inanıyorum ve bu inancımı kaybetmek istemiyorum. Bu sebeple; Bursa'da yaşandığı iddia edilen taciz olayının suçlusu hemen tutuklanana kadar; "Cinsel tacize son verebilmek için kirli örtünün bir ucundan da sen tutup çek" söylemiyle davayı izleyeceğiz.

Yüce Türk Adaletine saygılarımla arz ederim. Emel Aygören Şen

 
Toplam blog
: 161
: 735
Kayıt tarihi
: 26.01.08
 
 

1955 yılının, aydınlık Nisan sabahlarından birinde; 22 Nisan sabahı duyulmuş ilk avazlarım… Üsküdar ..