Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Küçük erkek küçük aşk

Şu sıralar pek bir moda; kendinden küçük erkeklerle beraber olmak... Örneğini gördüğümüz çiftler de mutlu görünüyorlar üstelik aman ne hoş alan memnun satan memnun kim kimden daha büyük yada küçük kime ne? Ama bir gerçek var ki küçük erkeklerin aşklarının da yaşları gibi küçük kaldığı. Sizden küçük olması gerekmiyor yaşıtınız biri bile duygularınıza tam olarak cevap veremeyebilir. Hayır hayır yanlış söyledim. Cevap verir hatta fazlasıyla memnun eder, ayaklarınızı yerden keser aşkın her halini yaşatır kısa bir süre içinde görülmemiş, yaşanmamış, duyulmamış büyüklükte ve derinlikte bir aşkın ortasında bulursunuz kendinizi.

Tam harika bu yaa iyi ki var iyi ki bu ilişkiyi yaşıyorum derken bir bakmışsınız ufaklık çekmiiiiş gitmiiiiş. Küçüğün aşkı küçülmüş bitivermiş siz de hani bu çocuk beni seviyodu yaaa modunda dumura uğramış bir şekilde otuzdan küçük tüm erkeklere kin dolu bir halde evinizin yolunu tutarsınız. Ben küçük erkek büyük aşk örneği hiç görmedim daha doğrusu sonu böyle bitmeyen bir örnek görmedim görenler duyanlar duymayanlara başta da bana bildiriversin bir zahmet...

 
Toplam blog
: 14
: 1119
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

Film eleştirmeniyim. Gösterimdeki ve gösterime girecek olan filmler hakkında bilmek istedikleriniz i..