Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '15

 
Kategori
Deneme
 

Küçük Prens'ten Stuttgart Cücesi'ne Bisikletle Gider miyiz?

Küçük Prens'ten Stuttgart Cücesi'ne Bisikletle Gider miyiz?
 

Birazdan bisikletimle gezeceğiz bütün gezegenleri arkadaşım Seppe ile.


Karagün Dostu müsait olunca bize eşlik edecek, her zaman zamanımızda ona yer var.

Sen bana çiçeğini ver, ben de sana papuçlarımı vereyim; iyi bir değiş tokuş olur, olmadı hepberaber gidelim gidebildiğimiz kadar yolumuzda.

Küçük Prens, göremediğimizi asıl gördüğümüzde mi gerçek oluruz?

Bütün gezegenleri senin gibi ben de gezmek istiyorum, ruhunu ve bisikletini bana ödünç verir misin?

Seppe, o kadından kaçarak akıllılık ettin Seppe, yoksa son kurban sen olacaktın; oysa daha ipin üstünde birlikte yürüyecektik; aşk bizi ipin üstünde bulacak ve bir daha bırakmayacaktı. Aklıma Lau geldi de, güzeller güzeli Lau; n'oldu Lau'ya Seppe?

Küçük Prens'i gördüm, bisikletle gidiyordu güneşe doğru, seslendim, sesime doğru gülümsedi, sarı saçları uçuşuyorsu mutlulukta.

Çiçeği cebindeydi, gezegeni; şarkı söyleyerek yavaş yavaş sürüyordu bisikletini güneşe doğru.

Seppe döndü dolaştı muradına erdi, ya Küçük Prens?

Bana doğru geliyor....Gülümsüyor....Çiçeğini özlüyor.....Gözleriyle konuşuyor....Nazik davranıyorum....O yıldızın altındayım....

1. Not: Yolda karşılaştım onlarla, aynı zamanda, farklı zamanlarda; anladık, anlamadık birbirimizi; ama bir zaman birlikte yol aldık, bana yetti.

2. Not:

Görünen şiirlerle

yol aldı Seppe

görünmez şiirlerle

gezdi evreni Küçük Prens

ikisi de şairdi

şiirdi

oku oku yaşa yaşa

bitmez.

Ş.Y.

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..