Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '07

 
Kategori
Haftasonu
 

Külotla girerim denize!

Külotla girerim denize!
 

— Arkadaşlar kusura bakmayın, ben sizinle denize gelemem!

— Ne oldu lan kibarcık?

— Hiç birinizin mayosu yok ağabey, beyaz donlarla giriyoruz denize, valla ben utanıyorum.

— Ulan bu çocuk “gay” “may” olmasın, başımıza. Ha mayo ha don. İkisi de incir yaprağı vazifesi görmüyor mu?

— Biz köyde derede onu bile giymiyorduk Bir keresinde arkadaşlarla derede çimerken, köyün kadınları çamaşır yıkamaya gelmesin mi? Biz utanmadık tabi, senin gibi kibar bir arkadaşımız var. Adı Osman. Çıkamaz derenin içinden..

— Neden çıkamıyor?

— Şeyi küçük?

— Neyi?

- Anla be oğlum sende...... Burnu burnu!

— Harbi “gay” lan bu.

- Şurada bir park yeri var. Arabayı buraya çekip geceleyelim. Yarın sabah anam, babam günü olacak buraları.. Bi karılar geliyor buraya bildiğiniz gibi değil.. Geçen gün tangalı bi karı gördüm.

— Hadi be!

- Yeminlen söylüyorum

— Tarif et o zaman

— Donun, arkası iplisi

— Vallaha doğru. Görmüş

— Ne şanslı adamsın be, ben hiç görmedim.

— Ağabeyine takılıcan oğlum.

— Fotoğraf makinesini aldınız değil mi?

— Heeee, yanımda.

— Zumuvar mı?

— Olma mı hiç, ta da dibine getiriyor.

— Yaa Arkadaşlar, bakın beş milyona mayo satıyorlar, alsanıza birer tane

— Manyak mısın oğlum sen. Geçenlerde bir dergide okudum, kadınlar beyaz donla denize giren erkeklere bayılıyorlarmış. Hani don beyaz ya! Denize girince üzerine yapışıyor. Her bişeyin belli oluyor. Çok hoşlarına gidiyormuş çok...

— Hangi dergide ağabey.?

— Yabancı bir dergiydi. İsmini söylesem sanki bileceksin.

— Belki bilirim söyle sen.

— Höştler

- Gerçekten hiç duymadım..

— Biz dünya medyasını takip ediyoruz oğlum...

- Mangalı yakma sırası kimde..

- Gay de...

— Ağabey bak alınmaya başlıyorum ama yeter.

- Ne olacak lan arkadaş arasında ..

- Ya çocuklar kusura kalmayın bir şey soracağım, iki saattir “gay” “gay” diyorsunuz.. Aha bu da kızıyor. Ne demek gay.

- İ.ne’nin kibarı!

- Öyle söylesenize yav.. Neden lafı dolandırıyorsunuz..

— Ağabey be bi şey rica edeceğim

— Söyle

- Senin şişme karıyı bu gece ödünç versene..

- Bagajın arkasında al ama patlatma!!! Hayvan..

Foto: http://www.antalyagazetem.com

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..