Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Küpe takmak, saç uzatmak imajdır, erkeği layt yapmaz; bazıları bunları yapmadığı halde layt

Küpe takmak, saç uzatmak imajdır, erkeği layt yapmaz; bazıları bunları yapmadığı halde layt
 

Valla ben de çok özeniyorum ama alışmamışım işte… Kişilerin bu aksesuarları kullanmalarından ziyade bunları kullanmaya başladıktan sonra kadınsı davranmaları sorun. Ya gerçekten kadına mı benziyorlar? Erkeğin vücudu kadına benzemek için müdahale etmediğin sürece takıyla, dövmeyle vs kadın olmaz.

Uzun saçlı birini arkadan kadın sanmamızın ne önemi var, kısa saçlı kadını da erkek sanıyoruz. Erkeğin vücudunun biraz kıvrak ve dolgun olup kadına benzemesi de fazla sorun olmamalı; çünkü vücudun görevi cazibe, kazık gibi olsa daha mı iyi. Ben kadınların böyle cillop vücutlardan ama Tatar Ramazan tavırdan hoşlandıklarını düşünüyorum. Tak takıştır sür sürüştür ama hahay deyip kıvırma!

Tam erkek sorun zaten; tam kadın da, biraz karışım olacak. Güzel kadınlar ve yakışıklı erkekler de böyle zaten. Elin kızı oduna mı sarılsın. Yanime erkek de biraz kadın gibi güzel olacak. Yiğitlik cazibe değil “Aslan gibi maşallah” bu devirde artık itici. Hoş kadın, hoş erkek. Oduna gitmiyoruz ulan, sevişiyoruz!

Şimdi bu durumda küpe takmış, kot giymiş arkası önü çıkmış… Gencim, güzelim veya bana yakışıyor. Adamda bunların hiçbiri yok ama benden layt. Klasik bir erkek tipi var, uyuz oluyorum bu tipe! Sırtında korkuluk gibi pardösü, netameli amcalar kıskanıyorlar; benim kadar güzel olmadıkları için.

Erkekliğin canı cehenneme Hayber Kalesine cenge mi gideceğim? Manitam beğensin yeter! İnanın bana böyle yapmadığınız zaman hayat sıkıcı oluyor; siz de.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..