Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '14

 
Kategori
Güncel
 

Kürt ayrılıkçılar, art niyetli davranıyorsunuz!

Kürt ayrılıkçılar, art niyetli davranıyorsunuz!
 

Ayrılıkçı Kürtler beni tanıyorlar artık!

Ben onlara kendilerinden de yakınım çünkü!

Yanlışlarına yanlış!

Doğrularına doğru diyen bir benim, onların!

Son günlerdeki tutum davranışları barıştan uzak!

Aradıkları barış değil kesinlikle!

Aradıkları alavere- dalavere ile MOSSAD’ a hizmet etmek!

Bilsinler ki onlar bu yolla asla barış bulamayacaklar!

Oyuna geliyorlar çünkü!

Eğer ayrılıkçılar Kürt’se ben ne derlerse o olurum!

Bunlar Kürt değil Kürt kardeşlerim!

Bunların ağzına bakmayın!

Bunların ardına düşmeyin!

Köpüleri yıkmayın!

Bin yıllık kardeşlerinizi terk edip gitmeyi bırakın!

21. yy da soy, kan ve ırk devleti aramak yanlış!

Demokratik bir devlet yapısıdır, çağdaş insan için gerekli olan!

İnsan için öncellikli olan mutluluktur.

Ben ömrümce bunun arayışında oldum!

Bakın aşağıda bunu nasıl bulduğumu anlattım bir şiirimle:

BARIŞ MUTLULUK ÖNCELİDİR

Anlatılabilseydi ah

En büyük mutluluk olurdu bu

Mutluluk

Saf yüreğe gelir doğrudan

Görürse bir saf yürek

Davet falan beklemez

Koşargelir sarılır ona

Oynar orasından burasından

Atar bütün olumsuzlukları ondan

Hani bir iyilik yaparsın

Onun

Sevinçli

Mahcup

Memnuniyetinigörürsün  

İçin bir hoş olur ya

Utanıp incinmesin istersin

Bir şekilde uzaklaşırsın oradan

Hiç beklemediğin bir zamanda

İçten bir gülüş karşılar ya seni

O andaki hazdır işte mutluluk

Başkalaşır insan

Dünyadan uzaklaşır adeta

Bir daha bir daha yaşamak ister

O anı

İyi olup

İyilik yapmak

Gurura kapılmadan

Ondan sadece huzur duymak

Bunun

Dinginliğini yaşamaktır mutluluk

Bir deyişle

Aç bir insanın bir lokma bulduğunda

Yaşadığı duygudur mutluluk

Şöyle demişti o bilge peygamber Muhammed

“En büyük ibadet

İyi olmak, iyi olmak, iyi olmaktır”

 Düşüncede

Söylemde

Tutumda davranışta iyi olmak

İşte bu olgu barış yaratır

İyilik yapaniyilik gören

Yaşar o barışı

Tabii gölgesi mutluluğu da

Barış mutluluk öncelidir

Önce barış sonra mutluluk gelir

(Halil Güven- Şiirlerim-Söke)

***

Ayrılıkçılar saf yürek taşımıyorlar mutluluk onlara asla gelmeyecektir!

Onlara uyanlara da gelmeyecektir!

Mutlu olamayacak olduktan sonra bu niye ki?

Saygı ve sevgilerimle…

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..