Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Lider Toplumuyuz Vesselam

Türk toplumu
Lider toplumudur
Lider ne derse onu yapandır
İtiraz falan asla yapılmaz
Liderin
Yap dediği yapılır
Öl deyince de ölünür
Liderin
Düşüncesi
Söylemi
Davranışları
Asla ama asla eleştiriden geçirilmez
Türk toplumu budur
Aslında
İşin aslı şu canlarım
Türk toplumunun işi şansa kalmıştır
Şansı yaver gider de
Gerçek lidere çatarsa oh ne ala
Şansı yaver gitmez de
Uyduruk lidere çatarsa vay vay vay halime
Tanrıdan dileğimdir
Tanrım bizlere gerçek lider nasip et
Ne olur Tanrım ne olur
Hayırlı liderler yönetiminde yaşat bizleri
Tanrıya dileğimiz tamam da
Peki bize düşen ne
Bu yapılanmada denirse
Denilecek tabii
Onun yanıtı da şu canlarım
Bir kere
“Eşeğini sağlam kazığa bağlama”
Huyu edinecek Türk toplumu
İnce eleyecek sık dokuyacak
Gelişmiş ülke toplumlarına bakacak
Yetişkin insanları dinleyecek
“Asla uydum sürüye” demeyecek
Farkındalıkları ayıran olacak
Kim gerçek liderdir ona bakacak
Oyunu ondan sonra kullanacak
Gerçek lider sevgili halkım
Tüm toplum bireylerini kendine çekebilendir
İstinasız herkesin
Lideri olabilecektir
Liderim diyebilen kimse
Onun için de
Lider kimse
Doğru sözlü olacak
Bunu herkes görecek ve kabul edecek
Kimse yalancı demeyecek kalben
Ve canlarım
Verdiği sözde duran olacak lider kimse
Hiçbir bahane uydurmayacak
Verdiği sözde duracak
Duramazsa da bana müsaade canlarım diyecek
Halk bunu görecek
Liderin söz verip de yapmadığı olmaz diyecek
Üçüncü olarak
Lider kimse tam anlamıyla müşfik olacak
Herkese sevgi besleyecek
Sevmiyorum sözünü unutacak
Seviyoruma koşullanacak
Toplum bunu görecek sevinecek
Herkesin sevgisi de lider üzerinde olacak
Son olarak da
Lider etkin dinleyen olacak
Karşısındakini tam olarak anlayacak
Özellikle astlarına karşı olacak bu
Astları düşüncelerini kolayca anlatabilecekler
Lider de onları anlayacak
Önerilerine kulak verip
Gerçekleştirmeleri için onları destekleyecek
Bu da gelişme getirecek
Gerçek lider
“Benim adım Hıdır dediğim budur” demeyecek
Çalışanların öneri ve dileklerini kabul edip uygulayacak
İşte bu canlarım
Lider vasıfları bunlar
Ben derim ki Türk toplumu
Lider ile başkanı karıştırmamalı
Başkan bir grubun adamıdır
Lider ise toplumun adamıdır
Liderle başkanı karıştırmayalım
Başkana lider diye tapmayalım
Olur olmaz sözlerine kanmayalım
Onurlu bir toplumsal yaşam yaşayalım


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..