Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '07

 
Kategori
Gönüllülük
 

Lütfen okuyun; gerçek mutluluk

Lütfen okuyun; gerçek mutluluk
 

Nefus Nakipoğlu Eğitim Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezi' ni duydunuz mu hiç? Bu okul; özel insanlara eğitim veriyor, ben de dün tanışabildim ve o kadar mutlu oldum ki kelimelerim yetmiyor anlatmaya... Nasıl tarifsiz bir duygu, ne büyük mutluluk; insan bir sürü değeri göremediğinin, elindekinin kıymetini hiç ama hiç bilmediğinin farkına varıyor. Hayat o kadar kısa ki, kafamıza takmaya bile değmez aslında, hele dün Gökhan, Rümeysa, Nursaid ve bir çok küçük arkadışımla tanıştıktan sonra bir çok şeyin önemini daha iyi anladım ve tarifsiz bir haz bürüdü heryerimi. Diyorum ya kelimeler, cümlelerle anlatılacak gibi değil, yaşamak lazım, gidip onları görmek, aynı havayı solumak, hayatı anlatmak lazım ki, anlayabilelim.

Aslında onlar benim ayağıma geldi, yani bizimle tanışmayı onlar istedi, biz de varız, belki haberiniz yok ama biz de sizdeniz dediler! 13 şeker 1. sınıf öğrencisi çalıştığım firmaya, baskı makinalarının nasıl işlediğine bakmaya geldiler! Memet, Gülay, Nurten öğretmen eşliğinde önce toplantı odasına yerleştirdik, kısa bir tanışma merasiminden sonra meyva sularımız geldi ama çok soğuk oldukları için sonra içmelerini söyledik, biraz üzüldüler ama yemek yedikten sonra şeker yiyeceklerini söyleyince hepsi çok mutlu oldu; biz de tabii :) Sonra hep beraber baskıya gittik, yetkili arkadaşlardan biri bize makinaların nasıl çalıştığını anlattı, biz de soru soranları cevapladık ve baskıdan çıkanlardan birer adet verip evlerine götürmelerini söyledik...

Hayatımın en güzel 40-50 dakikasını geçirdim dün, onları sadece şefkat ve sevgiyle kucaklamak ve karşılığında da o saf sevgilerini hissetmek kadar güzel bir duygu olamaz herhalde. Öyle tatlılar, öyle güzel ve güleryüzlüler ki, gidip görmelisiniz mutlaka, bu duyguyu tatmalısınız şiddetle.

Bir de, tüm bu özel insanların ailelerinin durumu iyi değil, okulun servisi ücretsiz ama yemek parası aylık 90 YTL, belki yardım etmek isteyen ve araştırma içinde olan kişiler için bir öneri olarak söyleme ihtiyacı hissettim.

Okulun internet sitesi;

http://www.nefusnakipoglu.k12.tr/

Bilgilerinize.

Yüreğinizden sevgi eksik olmasın...

 
Toplam blog
: 20
: 2010
Kayıt tarihi
: 07.02.07
 
 

İstanbul'da yaşıyorum. Mimari Restorasyon mezunuyum. Uzun zamandır doğal, tarihsel ve kültürel ko..