Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

M.BLOGCULAR,YANGIN SÖNDÜRECEK!...

M.BLOGCULAR,YANGIN SÖNDÜRECEK!...
 

Sizler de, Teyyareci Talip kardeşimizin çağrısına kulak verin. Yemin ederim ki hafifleyeceksiniz! Gerçekten...
Hayal edin... Yazın, tatilde gittiğiniz yerdeki orman yanıyor. Herkes çaresizce seyrederken birden bir motor
gürültüsü kulaklarda çınlıyor. Yangın uçağı... Üstünde TC.MBA ( Türkiye Cumhuriyeti-Milliyet Blog Armağanı)
yazıyor. Yanınızdakilere dönüp,böbürlenmez misiniz? "Öhhö.. Bu uçak şeydir! Ehhem,efendim bizimdir de işte..."

***

Bendeniz cennet kuşu, bildiğiniz üzre pek hayırseverimdir. Aslında, yaptığım hayır işlerinden
pek bahsetmesem de; bu sefer zat-ı alilerinize gaz vermek gayesiyle reklamımı yapacağım.

Efendim, teyyareci dostumuz Talip Bölükbaşı'nın "Yangın Uçağı" kampanyasını duyunca,
tekaüt maaşımızı alınca, Kemal abimiz elimizden kapmadan aynen götürüp adresi verilen
banka hesabına yatırırız dedik. Gerçi maaşı cebime koyunca biraz sıcak geldi. İçimden, "yarısını
yatırsam olmaz mı?" diye öyle bir geçtiyse de... Efendim söz vermek peçete vermeye benzemez
diyerek, mukaddes vazifemizi son kuruşuna dokunmadan bankaya teslim ettik.

Vakıfbank'tan Beşiktaş'taki Halkbank'a, Barbaros Bulvarından inerken refüjde açmış Osmanlı lalelerini
görünce resimlerini çektim galerimde görebilirsiniz.

Halk Bankası'na girdim. Bankoya parayı koyup THK'na bağış yapacağımı söyleyince kız,
"Bana bağışlasanız olmaz mı?" dedi... "Olmaaaz, bu bir vatani görevdir!" dedim.

Kız, bilgisayara verdiğim numarayı girdi. Bakındı,edindi "Hesap yok,kapanmış herhalde" dedi.
İsmim Celal olduğu için hemen celallendim. Bağırmaya başladım,"Müdür nerede?!! Müdüüür!"
Müdürün yanına giderken baktım, bankodaki bütün kızlar da işi gücü bırakmış peşimden geliyor.
Müdüre, "Skandal efendim, skandal!" diye girişince, onun da eli ayağı dolaştı. Bir süre Ankara-Heykel
şubesi muhaveresinden sonra iş halloldu.

Sizler de Teyyareci Talip kardeşimizin çağrısına kulak verin.
Yemin ederim ki hafifleyeceksiniz!
Gerçekten...

Hayal edin... Yazın tatilde gittiğiniz yerdeki orman yanıyor. Herkes çaresizce seyrederken birden bir motor
gürültüsü kulaklarda çınlıyor. Yangın uçağı... Üstünde TC.MBA ( Türkiye Cumhuriyeti-Milliyet Blog Armağanı)
yazıyor.

Ne güzel değil mi?...

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..