Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Makasla traş devri bitti!...

Makasla traş devri bitti!...
 

Devir, tasarruf devri. Bir traş makinası aldım. Bendeniz cennet kuşu, kendi traşımı kendim oluyorum.
Artık ne sıra beklemek, ne berberin geyiğini dinlemek.. Artık saça sakala şekil verme devri bitti. Düz traş!..
İyi oluyor. Kafa şekli ortaya çıkıyor. Kafadaki eski yara izleri de ortaya çıkıyor.

Makasla traşta, kafaya suni bir şekil veriliyor. Komik oluyor. Artık, saçları ya makineyle keseceksin,
ya da salacaksın kendi haline... Devir neysen osun devri. Yok öyle, olan yeri uzatıp, limon suyuyla keli kapatmak!
Saça sakala takıyye yaptırmayacaksın.

Kadınlar da saçlarını boyamasın. Bıraksınlar kendi haline, aksa ak, karaysa kara... Kaş- göz boyamayı da
bıraksınlar. Devir, göz açma devri. Göz boyama bitti. Sen-ben yok artık... "Biz varız" devri. Devir, gözün üstünde
kaşın var devri.

Devir, gözaltı devri!... "Ya göründüğün gibi ol, ya olduğun gibi görün" devri. Makasla traş bitti... Başladı, çim biçme
makinasıyla traş devri...

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..