Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '07

 
Kategori
Restoranlar
 

Mandolin, krep ve ben...

Mandolin, krep ve ben...
 

Başlığa ve resme bakıp size krep tarifi vereceğimi düşündüyseniz üzgünüm, yanıldınız. Ama sizin için, iyi bir krep için kolay bir adres vereceğim.

Canım İzmir’imin en güzide mekânlarından biridir Konak Pier. Arada sırada etrafınıza bakının belki beni bir vitrinin önünde, belki sinema kuyruğunda, belki bir mağazadan alış veriş yaparken ya da, işte burası çok önemli Mandolin’de krep yerken görebilirsiniz.

Hiç gitmiyorsam, haftada bir günü mutlaka giderim Mandolin’e. Hatta gitmeyeceğim varsa da giderim. Benim en sevdiğim restoranlardan birisi. Özellikle yazın daha çok seviyorum.

Bir gün batımı var ki sormayın gitsin. Kırmızı şarap eşliğinde gün batımının tadına diyecek yok doğrusu.

Hani hepimizin değiştiremeyeceği bazı alışkanlıkları vardır mesela; kuaförümüzü değiştiremeyiz ya da diş doktorumuzu, işte benim içinde bir o kadar önemli Mandolin.

Birçok sebebi var ancak en önemli sebeplerinden birisi; Krep.

Siz sever misiniz bilmiyorum ama ben bir krep hastasıyım. Daha doğrusu Mandolinin kreplerine hastayım. Laf aramızda annemden bile daha iyi yapıyorlar hatta benden bile daha iyi yaptıklarını söyleyebilirim. Nerelerde yemedim ki ben bu krepi ama daha iyisini bulamadım.

Sipariş verdiğiniz krep masanıza geldiğinde ilk önce görüntüsü ile sizi çarpıyor daha sonra tadıyla. Sunumu inanılmaz. Krep servisiniz geldiğinde önce gözünüz doyuyor sonra karnınız. Benden size tavsiye; eğer zevkime güvenip bir gün Mandoline krep yemeğe giderseniz; çok aç gidin, çünkü inanılmaz doyurucu. Kimilerine göre sadece bir krep olabilir ama benim için inanılmaz bir tat ayrıca fiyat olarak da son derece uygun.

Servis kaliteleri son derece iyi, sunumun ne denli önemli olduğunu bilen Mandolin’in işletmecisi Cevher Bey, bütün servisleri masalara göndermeden önce son bir kez kontrol ediyor. Ayrıca her müşterisiyle tek tek ve özenle ilgileniyor.

Ayrıca Mandolinde her şey zevkinize hitap edecek şekilde düşünülmüş, gözünüzü yormayan masa düzenleri, özel seçilmiş müzikler, en güzeli de o zaten;yemeğinizi yerken ya da sohbetinizin bir yerlerinde kulağınıza çalınan müzik sizi alıp belki yıllar öncesine götürebilir ayrıca sizi rahatsız etmeyen ancak bir işaretinizde göz kontağınızı gören garsonlar her daim size hizmet etmek için hazır bekliyor.

Peki, benim için neden bu kadar vazgeçilmez bir mekân Mandolin; her şeyden önce denizin kenarında, çalan müzikler özenle seçiliyor, hoş bir müzik eşliğinde hem yediğim yemeğin lezzetini fark ediyorum hem de eşsiz manzarasıyla ruhumu dinlendiriyorum.

Bir tavsiye daha eğer deniz kenarında ki masalarda güzel bir akşam yemeği yemek istiyorsanız gitmeden önce aramanızı tavsiye edeceğim. Eğer aramayı unuttuysanız; benim selamımı söylersiniz hem belki kim bilir ben de oradaysam belki birlikte yeriz.

 
Toplam blog
: 139
: 3267
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..