Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '12

 
Kategori
Güncel
 

Masal okuma başbakanım

Masal okuma başbakanım
 

Başbakanımız...


Bugünler...

Sağlam ve sağlıklı yöneticilerle geçer...

Başbakana bakıyorum masal okuyor.

İçişleri bakanına bakıyorum tehditler savuruyor.

Birlik gereken bu günlerde olacak işler değil bunlar.

...

Bana sadece hüzün veriyor başbakan...

Ümit değil!

Başbakan terörle sonuna kadar savaşıma devam edecekmişşş...

Sanki başka yapacağı mı var?

Başbakan konuşuyor PKK can almaya devam ediyor.

Hani diyor ya bu konuda düşüncesi olana kapım açık diye...

Benim var!

Bunu kaç kez yazdım ona!

Taştan ses geldi ondan ses gelmedi!

...

Terörle savaşım böyle olmaz Başbakan!

Bakın ben ne diyorum:

Öncelikle sizin “Bilge Başbakan” olmanız lazım!

Buradan yola çıkarak:

Müşfik yaklaşımlarla...

Etkin dinleyerek...

İşi yapanların önünü açarak...

Bu işe devam edeceksiniz!

Bir de şunu belirtmeliyim:

Her sorun gibi terör sorunu da doğru adamla yok edilir.

Bugün terör sorunu yok edilemiyorsa:

Doğru adamlar kullanılmıyor da ondan!

Doğru adam kullanın lütfen!

Hani diyorsun ya;

Teröristler bu dünyada da öteki âlemde de bunun cezasını çekecekler!

Bu iş sizin de başınıza gelecek unutmayın!

Terörle doğru savaşım verememek de Allah’ın hoşlanmadığı işlerdendir!

Siz de kendinize çekidüzen vermelisiniz...

...

Ben diyorum ki;

İşin başına doğru adam koyunuz.

Onun çalışmasına köstek olmayınız.

Onun çalışmalarında önünü açınız.

İş başındakileri etkin dinleyiniz.

Aldıkları kararları uygulamalarını sağlayınız.

Bu iş için “Bilge Lider” olunuz.

Gerisi gelir korkmayınız...

...

Bir şiirimle bitirelim yazıyı:

MASAL

Bana bir masal anlat baba

İçinde insanlar olsun coşkulu

Dilencilik ayıp

Çalışmak namus sayılsın

Yol gösterenler

Bari haritayı biliyor olsun

.

Bana bir masal anlat baba

İçinde güler yüzlü insanlar olsun

Zevk ve sefada hayâ ve edep

Geçim derdindekiler de umurlarda olsun

.

Bana bir masal anlat baba

İçinde sevişen âşıklar olsun

Savaşlar lanetlensin

Barıştan söz edilsin

Ağaç olsun fidanlar hep

Kırılmasın ne dal ne filiz

Bana bir masal anlat baba

İçinde güzel sözler olsun

Yürekleri ferahlatsın

İnsanlar çınar olup ululaşsın

Kök salıp derinlere geleceğe uzansın

Bana bir masal anlat baba

İçinde insanlar olsun dertsiz

Yalansız dolansız ama gerçek

Ümitler

Sevdasız sevdalılar gibi sönmesin

Bana bir masal anlat baba

(Halil Güven-Mavi kanatlı kuş)

...

Biliyorum ne desem boş...

Ama...

Saygılarımla... 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..