Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Masal

Masal
 


Billur kadehte sundu aşkı, şarabın kızıllığında, gözalıcı durulukta. Kırmızı gülle değdi ten, tene... Tutsak, pürüssüz, coşkulu.

Bir yudum, bir yudum daha kanarcasına, rehavetle...

Şarabın yıllanmışlığında, buruldu tat... Kekremsi, yakan...

Yıllanmışlığın tadına aykırı şarap!

Şarap ; tortu, pıhtı, kan!

Yudum, yudum kan!

Kadeh darbeyle devrik, kırık...

Gül; kuru, ayrılmış renginden, ruhundan, görünen diken!

Masal!

Şarabın, gülün, aşkın masalı ...

***

Aşkla başlayan birliktelikler, yıllanmışlığın şaraba kattığı lezzete, kıvama uyamıyor nedense. Yıllar aşkı demine getireceğine, çiğleştiriyor.

Sebepler, acabalar hükümsüz.

İletişimsizlik en somut faktör belki. Beklenilenin yoluyla-yordamıyla dile getirilmemesi, kırarmıyım düşüncesiyle sessizleşip, zamanla büyüyecek patlamaların önüne geçilmemesi.

Birikimler, kişiliğinden yitirmeler, anlaşılamamanın çaresizliği...

Patlama!

Ve ayrılıklar...

04/11/2007


 
Toplam blog
: 44
: 906
Kayıt tarihi
: 27.07.07
 
 

1965 yılında İstanbul'da doğdum, 18 yıldır Yalova'da yaşıyorum. Lise mezunuyum, kamu kuruluşunda mem..