Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '08

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Matmazel Kokoş - Şehrin nabzını tutan kadın

Matmazel Kokoş - Şehrin nabzını tutan kadın
 

Bu sene Çeşme in, Bodrum out demişlerdi de inanmamıştım. Hazır olun, Çeşme’ye bu yaz henüz gidememişler için sıkı bir rapor hazırladım. Nerde takılacaksınız, ne yiyip ne içeceksiniz, nerde kalacaksınız, nasıl fark edileceksiniz hepsinin anahtarı bende bebişler.

Çark Plajı’nda konuşlanan Babylon bence bu senenin en hip mekanı. Janti erkekler, barbie güzeller herkes burada şekerler. Piyasa mı istiyorsunuz alın size piyasanın allahı. Bütün erkekler maşallah silme kastan vücut, robocop misali ortalıkta dolanıyorlar. Vücutları 10 numara, beyinleri yerlerde sürünüyor ama bana ne , tatile geldik evlenmeye değilJ Göz kalır mı kalır kalır, kesilir mi kesilir. Sevgilin mi var, hiç fark etmez göz aldatmasına devam mı devam. En doğrusunu kokoş arkadaşım söyledi. Devir kendini beğendirme devri, erkekler de artık hatunlara kendini beğendirmek zorunda, hatunlar da aldatıyor eninde sonunda, kimseyi elde tutmak kolay değil hesabı. Bence çok doğru. Ya hatunlara ne demeli? Utanmadan 3 çocuk doğurmuş hatunlarda ne selülit, ne göbek, ne çürük çarık. Nerde o klasik Türk kadını hatları, sanki buralara uğramamış. Dayanamadım sordum birine “Neye borçlusunuz bu taş gibi vücudu?” diye. Cevaba gelin: “Ah şekerim, herşey yalan, ne spor ne diyet, bu vücut genetik be güzelim” demez mi. Aklımı oynattı hatun, bu kadar da doğrucu Davut olmasına, sinirimi bozmasına gerek yoktu. Acayip down oldum yani.

Gelelim plajdaki gözlemlerime. Anam, bu taş vücutlu hatunlar almış yanlarına göbekli kıroları, mide bulantılarımın dibine vurdum yani. Nedir bu rezalet, anladık bu adamlar paralı da, bu kadar da midesiz olmayın be güzelim. Ya erkek gruplarına ne demeli, hepsi plajın bir köşesine kümelenmiş öyle ağzı açık ayran budalası gibi bakınıyorlar şapşal şapşal. Vücut geliştirirken, beyinleri güdük kalmış hepsinin. Bu vücut geliştirme işini fena abartan erkeklerde de enflasyon yaşanıyor; sonu nereye varacak bilemiyorum. Adamlar King Kong misali 2 buçuk metre çapında kollarla dolanıyorlar ortalıkta. Anlayacağınız, “Ah işte müthiş bir çift” denecek bir durum yok ortada. Herkes kesişiyor, herkes bakışıyor ama iş çıkmaz buradan, bir de Çeşme gecelerine akmak lazım dedim.

Bu yazın modasına geliyorum. Ah şu modanın gözü kör olsun, bir şey moda olmaya görsün. Nedir şu kızlardaki yerleri süpüren rengarenk bez elbise modası be kardeşim. İtirazım var, şikayetçiyim, yadırgıyorum, kınıyorum, ben daha ne diyeyim. Giymeyin be güzelim, yakışmıyor işte hepinize. Kısacık boylarınıza gitti mi şimdi bu elbiseler? Bunlara maksi elbise deniyormuş, moda kurbanı olmak için birebir. İstanbul’da da klonlanmış biçimde dolanıyor bu yerleri süpüren kız modelleri, e doğal olarak buraya da bulaşmışlar. Anlayacağınız Alaçatı’nın taş kaldırımlarını bu kızlar bu yaz etekleriyle süpürerek temizliyor, belediye rahat etsin. Ayaklarda da şıkırtılı sandaletler, çıngıraklı yılan gibi takılıyorlar. Çok şükür geçen senelerin koca halka küpe modası bu sene pek yoktu. Kızların kulakları halka küpe ağırlığından yerlere kadar düşmüyor bu yaz yani. Gelelim en beğendiğim konsepte. Bu yaz tek bir kızda gördüğüm ama ağzımın suyu aktığı orijinaliteyi açıklıyorum arkadaşlar. Plajlarda mayo üstü pareo giymek yerine geniş, bol kesim, iyi kalite erkek gömleği giymek göze çok hoş geliyor. Hem de seksi Beyaz veya mavi renklerde olabilir, harika duruyor.

Gelelim erkek modasına. İddia ediyorum, bu yazın erkek modasındaki en hip trendini ben yazıyorum. Erkekler sıkı durun, size bu yazın ve önümüzdeki birkaç yazın da en trendy mayo markasını ilan ediyorum: Vilebrequin. Kendini marka bağımlısı olara tanımlayan, kalite ve gösteriş derdi olan erkeklerin çoktan haberi vardır ama yazıya dökmek lazım konuyu tabi. Çeşme plajlarında Vilebrequin mayolar patlamış ayol ki ne patlamış, almış başını gidiyor. Bir de erkekler dedikodu yapmaz derler. Fısıltı gazetesi gene işini iyi yapmış, erkekler silme Vilebrequin giymiş. Neymiş çabuk kuruyormuş. Sırf gösteriş uğruna bu rezalet desenli pijamadan bozma mayolara sardım sarıştırdım kendimi demiyorlar da… Çoluk çocuğun poposunda bile rengarenk Vilebrequin mayolar. Meğersem bu mayolar baba ve çocuk imajını sahiplenme stratejisiyle pazarlıyormuş kendini. Aynı desen mayolar hem baba hem çocuğun üstünde.. Fikir şirin ama siz bir de desenlere ve fiyatlara gelin. 500 milyon vermişsin mayoya bari dalga geçtirtme kendinle, nedir o desenler, tam bir facia. Migros’tan bir erkek mayosu alsan daha başarılı yani. Şu fotoğraftaki mayonun zevksizliğine gelin.

Fenomenler


Sevgilisinin çantasını taşıyan erkekler: Ne gerzo bir trenddir bu yarabbim! Nasıl bir furyadır bu anlamadım. Nedir bu rezillik? Anlamsız bir trend, bahsetmeye bile gerek yok. Alıyorlar taşlı, pullu, payetli çantaları bütün gece taşıyorlar kız arkadaşlarının çantalarını bu erkekler yaa, iyyyy

Tatildeyken tuvalete çıkamama fenomeni: Bu da yeni moda oldu. Tam bir kokoş modası. “Ay ben tatildeyken kesinlikle tuvalete çıkamıyorum, bir haftalığına İtalya’ya gittim, sıçamadan döndüm şekerim” muhabbetleri dönüyor arkadaşlarım arasında. Henüz anlamış değilim, nasıl bir psikolojidir bu. Bunlar meğersem, sadece kendi evlerinin tuvaletlerinde boşaltım sistemlerini çalıştırabiliyorlarmış, bunun dışında her yer onlara pis geliyormuş. Allah kolaylıklar versin ne diyeyim…

www.gurmelife.net

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..