Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Mayıs Varlık

Mayıs Varlık
 

Elimde, elimde Varlık, sol elimde!...


Haziran gelmiş. Elimde Mayıs Varlık, evden işe, işten eve gidip gidip dönüyorum.

Hande Öğüt'ten okudum az önce; "Kadının Tinsel ve Cinsel Uyanışı."

Güvercinleri kimler bağladı? Bağlılar mı? Uçamıyorlar mı? Uçuyorlar....uçuyorlar...ama....

Hep aynı gökyüzü.

Benedictus Spinoza!...Varolma direnci ve özerklik.

Çantam küçük. Yazlık. Varlık açıkta, elimde; genelde sol elimde. Onlar bakıyorlar sol elime. Bakıyorlar Varlık'a. Anlıyorlar mı?

Varlık utangaç mıdır?

Hüseyin Yurttaş:

"işim var.git.güneş balkırken."

Gidiyorum. Yanımda Varlık. Yüzüm gülüyor. Yeni zam yapmışlar İstanbul'da ulaşıma, olsun mu, onların kasaları dolsun mu?

1. Not: Mayıs Varlık, Haziran geldi, senin çekilme vaktin; en çok o sıcaklığı özleyeceksin, farkındayım.

2. Not:

Sen mi beni
taşıyorsun
ben mi seni,
tartışılır,
hem de iyi
tartışılır Mayıs Varlık,
Haziran sırasını
beklerken,
başla!

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..