Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '11

 
Kategori
Blog
 

MB Sinerji grubu ne iş yapar?

MB Sinerji grubu ne iş yapar?
 

Herkese merhaba,  

Bilmenizi isterim ki kaç gündür blog kategorisindeki yazıları okuyorum. Dünden beri üzerine düşünüyorum. Merakla izliyorum. “Sinerji” grubu üyeleri hep başrolde. Artiz mektebi öğrencileri gibiler! 

Kuzum sahi, Milliyet Blog “sinerji” grubu, sözlük karşıtı ise “görevdeşlik” miş(!) 

Ne iş yapar, bilen var mı? Merakımdan, soruyorum. Uzun zamandır, her ay toplanıyorlar şükürler olsun ki bugüne kadar akla yatkın bir icraatlarını henüz görmedik. İcraatı geçtim, biz olumlu, mantıklı işler yaptık diyen herhangi bir açıklamaları bile yok. Aman, durun işte şimdi güzel, olumlu bir icraatta bulundular. Gayet düşünceli bir davranış sergilediler, genç bir bayanı "onore" ettiler diyordum ki, aniden bir baktım alaşağı ettiler. 

Yetmedi, yerden yere vurdular. Ailesine, zekâsına dil uzattılar. Yalancılıkla itham ettiler. 

Yetmedi, destekleyenlere hakaret etmeye başladılar. 

Yetmedi, birbirlerinin avukatlığını üstlendiler. 

Yetmedi, dışarıdan yorum yazanlara saldırdılar. Berraklaşmaya davet ettiler. 

Ters cevap alıp, alay konusu olduklarını fark edince, saldırganlıkları hat safhada birbirine sirayet etti. 

Komedi oyuncularına taş çıkarttılar. İnanın, hasretle, heyecanla bekliyorum. 

Sinerji vermeyi, saldıracağız manasında mı kullandılar? 

Ne iş yaptığı belli olmayan "sinerji grubu üyeleri" arkadaşların birinci vazifesi, blog editörlerinin görevine soyunmak mı? 

Yoksa gerçekten tahmin ettiğim gibi blog bekçiliğine özenti mi? 

Öyleyse söylesinler de bizlerde başımızın çaresine bakalım. Kendilerinin bekçiliğini kabul edip, etmeyeceğimizi ilgili makama bildirelim. Baktık ki o da yeterli değil, başımızı vuracak taş arayalım. Sonunda bir karara vardım. Editörler iyi ki var! Bekçilerin eline kaldığımızı düşünmek bile istemiyorum. 

“Blog bekçisi” olmak demek, bu kadar önemli bir makam! 

Sayelerinde öğrendim. Öğrenmesine öğrendim de, acaba “sinerji” grubu üyesi arkadaşlarım, yaptıkları icraatlarla “hiç” işlerin bakanı olduklarını farkındalar mı? 

Ne iş yaptıklarını, anlayana aşk olsun. Boşuna zaman kaybetmişler, o’ toplantıları düzenlemekle! 

Anlıyoruz ki dostlar alışverişte görmüş. 

Anlıyoruz ki güçleri küçük bir genç kıza yetmiş. 

Anlıyoruz ki, insan haklarının var olduğunu, henüz öğrenememişler. 

Anlıyoruz ki, milliyet blog' un üyelik kurallarını hiç okumamışlar. 

Anlıyoruz ki, milliyet blog bekçisi koltuğuna oturmak uğruna herkesi harcarlar. 

Anlıyoruz ki, sinerji grubu üyesi arkadaşların klavuzluğu bizi hüsrana sürükler. 

 

G. Kasalar 

 
Toplam blog
: 30
: 4303
Kayıt tarihi
: 26.08.10
 
 

Bazen hüzünlü, bazen sinirli, çoğu zaman keyifli olmayı severim. Aşk meşk, masallarına inanmamayı, r..