Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '12

 
Kategori
Sosyoloji
Okunma Sayısı
72
 

Mecliste yeni skandal yeni taciz iddiası

Mecliste yeni skandal yeni taciz iddiası
 

Kendisinin mağdure olduğunu iddia eden bir bayan, bir partinin grup başkanvekili tarafından taciz edildiğnii iddia ederek dava açmış. 

Mecliste bu iddia bu dava kunuşuluyor.

Mağdure;" Kızım için yardım isteme amacıyla yanına gittiğim başkanvekili bu vesile ile hayatıma girdi. Bir gece yarısı arayıp 'evime gel' deyince şaşırdım. Tersleyince hakaret ve küfür dolu mesajlar gönderdi". diyor.

Şimdi bu iddiayı hep beraber objektif şekilde okumaya çalışalım.

Bir bayan yardım istemek için vekile veya herhangi birinin yanına gidiyor. Bu şekilde hayatına giriyor yani hiç kimsenin baskısı altında kalmadan tamamen kendi istekleriyle bir süre hayatı paylaşıyorlar. Mağdurun iddiasına göre bir gece yarısı aranıyor ve terslediği için hakaret mesajları alıyor.

Mağdurun iddiasına göre sanki mağdur vekilin yanına yardım istemek için gitmiş tanışmışlar ve bir gece yarısı vekil tarafından rahatsız ve taciz edilmiş şeklinde algılanıyor. Oysa bu iki insan kendi iradeleriyle bir birliktelikleri oluyor (ama yanlış ama doğru) ve bir zaman sonra aralarında olumsuzluklar yaşanıyor.

Ve ne yazık ki Türkiye'de böyle bir beraberlik sonrasında nedense hep kadınlar mağdur oluyor.

Ben o vekilin avukatı falan değilim.

Ben şunu bilirim. Bir kadın istemedikçe erkek asla hiç bir duygusallık ve ilişki yaşayamaz. Hatta çoğu zaman erkekleri baştan çıkaran da kadınlar oluyor. Bunun altını çizelim bi kere.

Biyoloji niteretüründe erkekleri yönlendirenler de kadınlar olduğu şeklindedir.

Ünlü fizikçi Stephen Hawking "Işık hızının gizemini çözerek çeşitli araştırmalar yaptım ama kadınları çözemedim. Onlar tam bir gizem" diyor.

Mağdur sıfatında olan bu bayanın amacını bilemiyoruz tabi ama benim merak ettiğim şey vekili ne şekilde tahrik edip hakaret içeren mesajları yazdırmasıdır.

Kadınları çözmeye çalışırsanız erken yaşlanırsınız..

Bu da kapak olsun.. 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 2245
Toplam yorum
: 1105
Toplam mesaj
: 80
Ort. okunma sayısı
: 449
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster