Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '13

 
Kategori
Blog
 

Merhaba

Sevgili blog yöneticileri;

Bu bir yemin midir, yoksa yeniden başlamanın bir sözümüdür. Büyüdüm ve geldim.

Ve hala büyümeye devam ediyorum. Öğreniyorum, ve öğrenecek ne kadar çok şeyim varmış diyorum.   Sabrın bir erdem, susmanın her zaman tepki olduğunu, konuşmanın bütün duyguları ifade ettiğini, ve bunları da kişiliğinin boş kalmış yerlerine "cuk " diye oturduğu bir dönemdeyim.

Bu hayatta kendime hoş geldin diyorum. Sizlerle de kelimeleri, süslemeden sadece hayata dair anları paylaşmak için beraberim diyorum.

Bu da hayatımda bir an.

Oğlum karşıdan karşıya geçerken, penceredeydim ve ağlamıştım. Bugünde eve biz olmadan girmiş. Yine aynı duygu, hem biraz çaresizlik, hem biraz gurur, hemde biraz kabullenmişlik. Anne olmanın o dayanılmaz ağırlığını, bütün hayat yarası ile taşıyoruz.

 

SEVGİLERİMLE AYRIK OTUM

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 96
: 369
Kayıt tarihi
: 05.09.07
 
 

Size hikayeler anlatmamı beklemeyin, halen büyümek istemeyen birisiyim. Daha çocuk, daha yaramaz ..