Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '13

 
Kategori
Blog
 

Merhaba

Merhaba
 

Ömrünü geçirse de güllerle bahçıvanlar, Bir gülü yeryüzünde gülden güzel kim anlar? ( Faruk Nafız Çamlıbel )


Merhaba, uzun bir aradan sonra ilk kez bu alanda çalışabiliyorum. Öncelikle  bunu borçlu olduğum milliyet Vatan gurubunun değerli çalışanları, dün sabah   telefonla aradığımda uzun uzun çalan telefonuma  "merhaba bu telefonla ilgili değilim,  ben cevapsız kalmayın diye açtım,  sadece buradan geçiyordum."  diyerek nezaketiyle   kocaman bir gülümseme hediye eden adını bile  bilmediğim beyefendiye teşekkür ediyorum, daha sonra ulaştığımda destek olabilmek için elinden gelen kontrolleri yapan   Sevda hanım ve  bu gün benim için  çaba harcayan  Sinan Barut beye  çok teşekkür ediyorum.

Sorunun neden kaynaklandığını hala bilemiyorum, dünkü görüşmemizde Sevda hanım  "bloğunuz Pasif durumdaydı aktif oldu şu anda"  dedi ama dün  akşam yine  kapalıydı yazı alanım. Bu gün Sinan beyin uğraşıları sonucu açıldı.  Evet bunca zaman sonra  şu an yazabiliyorum sadece bunu biliyorum. Değerli  milliyet blog dostlarımdan epeyce haklı  eleştiri  aldım.  Haklıydınız selamsız sabahsız gidebilme saygısızlığında bulunmuştum haklılığınız buna dayanıyordu. Ancak gerçekler her zaman göründüğü gibi olmayabiliyor. Bu duruma çözümler aradım, bulamadım üzüldüm,  sadece  sayfamdaki not bölümüne yazabildim kısa bir veda yazısı başka da ne yapabileceğimi bilemedim. Doğrudan adıma ya da dolaylı olarak gelen sorulara elimden geldiğince tek tek cevap vermeye çalıştım umarım anlatabilmişimdir.  Merak eden, yazmaya devam etmem gerektiğini söyleyen ve hatta kendi sayfasının yazabilmeme açık olduğunu bildiren çok kıymetli dostlarımın varlığından haberdar oldum bu sayede, her birinize minnettarım çok teşekkür  ediyorum. İyi ki varsınız  ve dilerim hayatta her şey gönlünüzce olsun saygılarımla selamlar.

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..