Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

Merhaba

Merhaba
 

Bugün Milliyet Blog' a üye olalı tam bir hafta oldu. Bunu ilk gün yapmalıydım herhalde ama, blogculuğu daha yeni öğreniyorum, herkese gecikmiş bir merhaba!


Bunun hakkında yazayım diye düşünürken Milliyet Pazar Eki' nde MB içerikli yazıyı gördüm. Çok hoşuma gitti, keşfettiğim bazı yazarlar oradaydı, ama bazılarını bilmiyordum, onları da zamanla tanıyacağım.


Satırlarını ilk gördüğümde ve her yazısında beni çeken blog yazarı Fulya vardı mesela….


Milliyet' in yazdığına göre günde 45.000 kişi siteyi ziyaret ediyor. Blogların görünen hit sayılarını ve aynı kişiler tarafından okunduğunu düşünürsek, bu rakam bana çok fazla geldi.


Çok okunma oranı olmasa da, MB beni uzun süredir yapmak istediğim yazma işine teşvik etti. Hep aklımda olan ama bir türlü yazamadığım “ kokularım ” ı yazdım mesela.


İngilizce olarak yazdığım, Türkçe' ye çevirip paylaşmak istediğim yazılar, kafamda olup da yazıya daha dökemediğim pek çok şey var. Bunları da yapacağım önümüzdeki günlerde.


Gördüğüm kadarıyla günde 3- 4 yazı yazanlar, buraya hayli zaman harcayanlar, arkadaşlıklar oluşturanlar var. Ciddi bir paylaşım alanı oluşmuş denilebilir.


Bunlardan bahsedince, bir arkadaşım bana başka bir blog sitesine de bakmamı önerdi. Türkiye de en çok ziyaret edilen 12. siteymiş, ben de merak ettim, bir göz attım. Bir de ne fark edeyim, MB de çıkan bazı yazılar tıpa tıp kopyala yapıştır yapılmış sanki, oradakilerle aynı! Yok canım blog işinde de kopyalama olamaz, belki de yazarları aynıdır diye düşündüm.


Sahiden insan neden kopya yazılarla blog yapmak istesin ? Bu insana ne katar, ne verir, anlamak zor.


Şimdilik blog gözlemlerim bu kadar.


İyi pazarlar……

 
Toplam blog
: 144
: 1429
Kayıt tarihi
: 12.09.07
 
 

ODTÜ İşletme mezunuyum, felsefe bölümünde master eğitimi aldım, uzun yıllar bankacılık ve finansm..