Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '09

 
Kategori
Okullar
 

Mersin, 24 Kasım İlk Öğretim Okulu göz doldurmaya devam ediyor

Mersin, 24 Kasım İlk Öğretim Okulu göz doldurmaya devam ediyor
 

Mersin 24 Kasım İlk Öğretim Okulu göz doldurmaya devam ediyor...


Başarıya doymayan, kaliteli eğitim - öğretim ve Türkiye genelinde aldığı derecelerle Mersinlilerin yüzünü güldürerek Mersinlilerin gözdesi haline gelen güzide bir okulumuz var:

"24 KASIM İLKÖĞRETİM OKULU"...

24 Kasım İlköğretim Okulu Müdürlüğü bünyesindeki öğrenciler, başarıdan başarıya koşarak okullarını Türkiye genelinde tanıtmağa devam ediyor...
2008 - 2009 Eğitim - Öğretim yılında öğrencilerini başarıdan başarıya koşturan 24 Kasım İlköğretim Okulunun Müdürü Ragıp Çiftçi, "Öğretmen ve öğrencilerimle gurur duyuyorum..." dedi.

"Çanakkale Şehitlerine Şiir Okuma yarışması"nda ilçe birinciliğini alan 24 Kasım İlköğretim Okulu, bu yarışmada dereceye giren 27 öğrenciden 9'unun bu okulumuzun öğrencilerinden olması dikkatleri üzerinde topladı...

"Bilişim Teknolojileri Bilgi ve Beceri Yarışması"nda ilçe üçüncülüğünü kazanan 24 Kasım İlköğretim okulu, "Cimnastik Küçük Kızlar"da il üçüncüsü oldu.

"Bilgi ve Kültür Yarışması"nda ilçe birincisi, il birincisi olan olan bu okulumuz,
"Tenis Kızlar il birincisi", "Yıldız Erkekler Tenis İl Birincisi" olarak ilimizin gözdesi olmayı başardı.

Öte yandan, 24 Kasım İlköğretim Okulu Atletizm Takımı, yoğun bir çalışma dönemi geçirerek "Küçük Kızlar İl Birinciliği"ni, "Küçük Erkekler İl Birinciliği"ni, "Yıldız Kızlar İl Birinciliği"ni kazandı ve Türkiye genelinde "Türkiye Ferdi 6.ğı"nı Mersin Milliği Eğitim camiasına hediye etti.

Okulun, Küçük Erkekler Hentbol Takımı da; "İl birincisi", Adana Grup birincisi", "Türkiye Yarıfinal Üçüncüsü" olarak okullarının adını bölge ve Türkiye çapında duyurmayı başardı.

Yıldız Kızlar Eskrim Flöre dalında İl Birinciliği, Türkiye Ferdi İkinciği alan bu güzide okulumuzun öğrencileri, Türkiye genelinde Türkiye Takım birinciliği'ni kazanarak Mersinlilerin yüzünü güldürdü.

Öte yandan, Yüzme İl birinciliğin'de Ferdi 100 metre Serbest'te İl birinciliği ve Ferdi 50 metre Serbest'te İl Üçüncülüıüğünü de alan 24 Kasım İlköğretim Okulu; Başarılı Okul Müdürü Ragıp Çiftçi ve idareci kadronun gayreti, öğretmen ve öğrencilerin inançlı çabalarıyla başarıdan başarıya koşmuş, okullarının adını ve Mersin'i tüm Türkiyeye bir kere daha duyurmayı başarmıştır.şeklindeki yazıyı, Mersin'de yerel yayın yapan günlük İçel Ekspres'te görünce pek duygulandım ve sizlerle paylaşmaya karar verdim...

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..