Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '06

 
Kategori
Futbol
 

Milli takım ve Emre

Milli takım ve Emre
 

Dün akşam oynanan İtalya-Türkiye maçında milli takımımız adına çok keyif aldım. Her ne kadar bir hazırlık maçı olsa da, her ne kadar İtalya’nın oyun sistemi rakibin oynamasına izin veren bir sistem olsa da, bana göre milli takımımız iyi bir ışık vermiştir.

Genel itibariyle futbolcularımız iyi oynadılar.. Rüştü’nün sakatlanması iyi olmadı, onun yerine giren Volkan’ın kaleciliğini beğenmiyorum, yapmış olduğu hatadan golü kalemizde gördük. Hatasına bir şey demiyorum, her oyuncu hata yapabilir; ama Volkan’ın milli takımda oynayacak kapasitede olmadığına inanıyorum. Savunma pek açık vermedi. Zaten savunma da oynayan Gökhan ve Servet’e şu anda başka bir alternatif yok. Orta saha da Aurelio, adeta iyi ki de varsın dedirtti, çok iyi toplar kaptı, koştu, mücadele etti. Aurelio’nun milli takımda oynayacağını ilk duyduğum da Hüseyin’den kurtulacağız diye sevinmiştim. Hala daha Hüseyin neden milli takıma alınır anlamadım.

Hücum hattımız ise tamamı teknik futbolculardan oluştuğu için ilerde güzel paslaşmalar oluştu. Arda’nın genç yaşına rağmen oynadığı futbol, attığı çalımlar çok estetikti. Sabri, Tuncay, Arda, Hamit, Emre çok iyi paslaştılar, uzun aradan sonra milli takımımız topla bu kadar güzel oynarken gördüm.. Dediğim gibi ben bu takımdan umutluyum.

Umutlanmamı sağlayan en önemli futbolcu Emre’ydi. Uzun aradan sonra, üstelik Aurelio’yla birlikte ilk kez oynadığı bu maçta takımımız adına ne kadar faydalı olacağını gösterdi. Emre yıllardır oynadığı savunma futbolcusu imajından bir anda sıyrılıp, ilk çıktığı dönemlerde ki gibi topu kullanan, dripling yapan, çalım atan, kısacası teknik kapasitesi yüksek Emre’yi uzun aradan sonra bizlere sundu, bunu yapmasında ki en önemli etken ise Aurelio’nun varlığıydı. Yıllardır Aurelio gibi bir futbolcunun milli takımımızda olmamasından dolayı Emre milli takımımızda orta sahada savunmaya yönelik oynuyordu ve bu da Emre’nin hücuma katkısını sınırlıyordu. Ben şimdiden Emre’nin kalan bir maçlık cezasını doldurup milli takımımıza girmesini bekliyorum… Dediğim gibi ben bu takımın geleceğinden ümitliyim.

Resim:http://www.tff.org.tr

 
Toplam blog
: 18
: 1192
Kayıt tarihi
: 26.09.06
 
 

Bu zamana kadar toplumda, televizyonlarda gördüklerime, gazetede okuduklarıma hep tepki duyar ve bu ..