Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '11

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog 2.onur ödülü/ blog nobel 2010

Milliyet Blog 2.onur ödülü/ blog nobel 2010
 

"RESİM:ALINTI"PAPATYA DA VAR... NOBEL 2010’a ADAYIM.


Sevgili bayanlar, baylar  

Merdivenden kayanlar…  

Aman dikkat. Bir yarışma vaarr. Yeni bir heyecan, yeni bir bekleyiş, yeni yeni umutlar varrrr.  

Efsane FB 1907 Baterist Metin Beyin yeni bir yarışma düzenlediğini okudum az önce ve şöyle bir silkelendim. Ben de varım dedim kendi kendime. Tabii kendi kendime söylemem kimsenin hele de benim işime yaramayacaktı ve ben de PAPATYA DA VAR diyerek sesimi duyurmaya karar verdim.  

Mademki bir Nobel 2010 organizasyonu ile yine birlikteyiz. Mademki ben de bir blog yazarıyım. Mademki yaratıcıyım. Mademki üretkenim. Mademki 13.06.2007 den bu yana bir sayfam var ve oldukça kıdemliyim. Mademki 471 blog yazım var. O zaman… Duyduk duymadık demeyin. Duyanlar duymayanlara söylesin… NOBEL 2010’a ADAYIM. 

Propaganda yapmak serbestmiş öyle demiş Baterist Metin Bey. Ben de söz dinleyeyim dedim ve sessizliğimi bozdum. Fazla söze gerek yok. Bilenler bilir Papatya’yı. Eh bilmeyen varsa hala onlarda sorar öğrenir. Papatya der ki: YAPTIKLARIM YAPACAKLARIMIN TEMİNATIDIR. Daha ne olsun değil mi ama?  

Kısaca… Oylarınızı bekliyorum.  

Unutmadan hala Nobel 2010 organizasyonu hakkında bilgisi olmayanlar varsa aşağıdaki linke doğru bir yolculuk yapsınlar.  

http://blog.milliyet.com.tr/Milliyet_Blog_2__Onur_odulu___Blog_Nobel_2010/Blog/?BlogNo=282233 

Sevgili blogdaşlarım hadi sandığa. Papatya’ya oy atmaya.  

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..