Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '07

 
Kategori
Sinema
 

Milliyet blog kısa film grubu hayata geçti

Milliyet blog kısa film grubu hayata geçti
 

Eşim doğum yaptı, okul bitti, diploma töreni derken Milliyet Blog Kısa Film Grubu için çalışmalara başladım ve Google'dan ücretsiz(ve reklamsız) bir Google Groups açtım. Bu grupta önceki yazımda belirttiğim gibi maddi kazanç kaygısı gütmeden sinema ile ilgili fikirler ortaya atacağız, belki herkesin katılımıyla kısa filmler yazacağız ve inşallah bir gün de bunları çekeceğiz. Bu işi reklamsız ve çıkarsız yaptığımı göstermek için Google Groups'u seçtim.

Bu gruba katılınca ne olacak? Sinema ile ilgili kitaplar, dökümanlar, yazılar bulacaksınız (örn. senaryo örnekleri). Kendi çabamla bulduğum birkaç güzel yardımcı internet sitesi ve sizlerin getirdiği bilgi yumağı da cabası olacak. Sinemaya meraklı herkesin faydalanabileceği ve birşeyler öğrenebileceği bir yapı çıkacak ortaya.

Grub'un yazılarını herkes okuyabilecek fakat yazı yazmak için davetiye gerekiyor zaten ben de davetiyeleriniz göndereceğim. Dışarıdan gelecek abuk subuk mesajlara karşı böyle bir önlem aldım. Gruba katılmak için yine Google'nin sunduğu Gmail eposta servisinden bir eposta adresi almanız gerekiyor(en fazla üç dakika sürüyor).

Editörlerimizin de bu kazanç kaygısı gütmeyen çalışmaya destek olacağını düşünerek grubun linkini burada yayınlamayı uygun gördüm. İlgilenenler bir girip baksın, henüz Senaryo ve Kısa Film bölümleri aktif halde fakat hergün bir bölüm ekliyorum. Sinema hakkında birşey bilmeseniz de kapımız açık. Önemli olan bir fikir üretmek, birşeyler yaratmak ve karşısına geçip onun tadını çıkartmak. Eposta adresinizi aldıktan sonra buradan gönderirseniz size davetiyeleri yollayabilirim.

Bu MB Kısa Film Grubu Ana Sayfası.
http://groups.google.com/group/mbkisafilmgrubu

Bu da Gmail'den eposta almanız için gerekli site.
www.gmail.com


Not: Lütfen gmail adresinizi ve isminizi bana buradan ulaştırın. Böylece hem üyeleri tanıma fırsatı oluşur hem de alakasız insanlar üye olamaz.

Sevgiler...
 
Toplam blog
: 128
: 1989
Kayıt tarihi
: 03.10.06
 
 

Gözlerini kapat ve düşün: bir cümle kaç kişide farklı etki yaratır? Birbirimizi anlamanın gittikçe z..