Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '10

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog ödül töreni!

Milliyet Blog ödül töreni!
 

MB kapandı kapanacak dedikoduları sürüp giderken rüyalarımıza girdi sonunda! Haftalık bülten de yayınlanan bir duyuru sonrası nihayet bir araya geliniyor! Yer İnönü stadyumu!
Şehir dışından gelen konukları taşıyan otobüsler konvoy halinde giriyorlar tören alanına. İstanbul'lu yazarlar ise çoktan yerlerini almışlar! Doğan Medya yetkilileri gördükleri manzara karşısında epeyce şaşkın! Editörlerimiz iyi çalışmışlar valla, helal olsun bizim çocuklara diyerek yazarlar ordusunu alkışlıyorlar….

Ancak hiç kimse kimseyi tanımıyor pek tabii ki!
Öyle ya MB yazarıyız ama kanıtı yok!
Yolda karşılaşsak selamsız geçeceğiz!
Hem binlerce kişi, dile kolay!

Giriş kapısına bir PC yerleştirimiş ve MB ana sayfası açık halde karşılıyorlar sizi.
Şifrenizi girerek kimliğinizi kanıtlıyorsunuz!
Aksi halde sorgu başlıyor!

Siz efendim?
Ana sayfa sağ üst köşeye bakınız efendim, ama aaaaa!!!
Pardon sayın yazarım, kusura bakmayın.
Önemli diiil, şeref tribünü ne tarafta?

Siz efendim?
Şeyyy, ben yeni üyeyim de.
Eeeeee ?
Ortamı görecektim, kavga olur ya hep stadyumlar da!

Siz kimdiniz efendim?
Ben okuyucuyum, saygılarımı sunmaya geldim, bir yazarımıza yüreğine sağlık deyip çıkacağım.

Siz?
Efendim ben blog dan yeni atıldım da, çok pişmanım, kenardan seyretsem?
Töbe töbe….!

Efendim siz, elinizdekiler ne öyle, dinamit falan olmasın?
Hayır efendim mum onlar, ben aşk evlilik yazarıyım da!

Siz efendim?
Şeyy, adıma şiirler yazan beyefendi burada mı diye bakacaktım!
Fahriye siz misiniz yoksa?
…………!

O ne öyle beyefendi? Biber gazı, çelik yelek falan?
Kavgalı olduğum birkaç yazar var da, gümbürtüye gitmeyelim dedim.

Siz kaç sayfa açtınız öyleee?
Üç üyeliğim var benim, üç koltuk demek yani!
Ayaklarımı uzatacağım da şööyle.
O ayaklar artık koktu beyefendii!

Nihayet Senfonik Pop Orkestrası’nın konseri ile başlıyor tören!
Açılışta konuşan MB yetkilisinin yaptığı açıklamalar yazarlar tarafından çılgınca alkışlanıyor!
MB kurulduğundan günümüze kadar yazarların sunduğu değerli katkılardan bahsediliyor çünkü!
Hatta günün birinde kadrolu personel kapsamına alınacağımızın işareti bile veriliyor:-)

Taşra personeli için öngörülen, lojman, servis, yemek fişi vaadleri ise pek inandırıcı gelmiyor!

Yıllar önce Milliyet çocuk kulübü üyelerine verilen kimlik kartlarının hatırlatılması ise, davetliler arasında duygusal anlar yaşanmasına sebep oluyor!

Yazarlar, her şeye rağmen dört yılı aşkın bir süredir kendilerine gösterilen misafirperverlikten ötürü yetkililere teşekkür etmekten geri kalmıyorlar!

Bu süre içerisinde kendimizi adeta evimizde hissettik, sağolunuz diyorlar.

Havai fişek gösterileri eşliğinde büyük coşku yaratan tören de, çeşitli kategorilerden olmak üzere toplam 5000 kişiye verilen plaketin yanında gömlek ve kravat hediye ediliyor!

Ve tören tüm yazarların klavyelerini havaya atmaları ile son buluyor.

..............!

İşte böyle dostlar, rüyam da sertifika verilecekmiş bizlere!

Hayırdır diyelim de, hayır olsun!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..