Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '10

 
Kategori
Blog
 

Usta yazarlar!

Yazarlığa ilk başladığım günlerde, helal okunma sayılarını hedefledim hep:-)
Ama imla hatalarımı bahane ederek hakkını helal etmekte direnenler oldu!
Tespitlerini haklı gördükçe de yüreğime hançerler saplanmadı değil!
Editörlerimizden aldığım uyarı sayılarının çokluğu da canıma tak etmişti zaten..
Duyduğum utançtan, ya havlu atıp tası tarağı toplayıp gidecek, ya da sular seller gibi dersimi çalışıp öğrenecektim.

Baktım beni eleştiren değerli ustalar gönüllü, ben de bu fırsatı memnuniyetle değerlendirdim pek tabii ki.

Bana sunulan bilgilerin neredeyse tamamına yakını hafızamda.

O meşhuur, "de ve da" ların getirdiği kıyasıya tartışmalar ise malümaliniz zaten!

Hatta aldığım çok, çok şiddetli bir eleştiri sonrasında mütevazi yerine mutevazı yazıyorum artık:-)

Halen de deneme-yanılma yöntemleriyle olabildiğince daha çok doğruyu bulmaya çalışıyorum!

Bu alışkanlığı edinmemi sağlayan arkadaşlara da sonsuz teşekkürlerimi bir borç biliyorum ayrıca.

Ancak, son günlerde okuduğum yazılarda üzülerek görmekteyim ki, imla kuralları hak getire!

Hataların yanı sıra, özel isimler bile yazılırken küçük harfler kullanılmakta!

Hem de Akademik ünvana sahip yazarlarımız tarafından yapılmakta bu hatalar!

Yani kısacası, bu durumda ben yıllarca kendimi boş yere mi yordum arkadaşlar?

Öğrendiklerimi unutmak geçiyor içimden!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..