Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '11

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog Yazarı Cengiz Hortoğlu Nasıl Çok okunuyor

Milliyet Blog Yazarı Cengiz Hortoğlu Nasıl Çok okunuyor
 

Milliyet Blog birçok insanın buluştuğu bir yer.

Gündemi daha çok buradan takip edebiliyor bloggerler.

18 Haziran en çok okunan ilk 20 ye baktım Birinci, 14, 16,17,18. sırada Cengiz Hortoğlu vardır.

Sonra bu hafta en çok okunan ilk 20 ye baktım. 3,5,7,17, 20. sırada yine Cengiz Hortoğlu vardı.

Üşenmedim bu ay en çok okunan ilk 20 ye baktım Yine Cengiz Hortoğlu’nu gördüm. Bu ay en çok ilk 20 de 1,2,3,8,9,14, 17 de Cengiz bey vardı.

Nasıl böyle okunuyor anlamadım.

Yorumda almıyor. O nedenle düşündüklerimi burada paylaşayım dedim.

Bu rekortmen bloggeri kıskandığım yok, çok okunmak bloggerler bir şey katmıyor.

Sadece acaba neden bu kadar okunduğunu anlamaya çalışıyorum.

Ama bir şey anlayabildiysem arap olayım.

Yazdığı bir bloğu okudum, hikaye gibi bir şey. Bir erkeğin mutlu bir evliliği varmış eşi ve bir kızı varmış. Adam bir gün başka kadına aşık olmuş, onunla yaşamaya başlamış, yeni sevgilisi ne isterse alıyormuş. Güya kadın onu çok seviyormuş, adamın günün birinde iki gün yurt dışına gitmesi gerekmiş. Gitmiş. Ama sonra bir şekilde o seyahate gidememiş, geri dönmüş kadını başka iki erkekle evde eğlenirken görmüş, sonra blog bitiyor.

Blog sanki hikayeye dönüşmüş.

Bu ay en çok okunan ilk üçte Cengiz Hortoğlu Bloglarının başlıkları da ilginç.

Şöyle

Bu ay en çok okunan birinci bloğun başlığı, “Ne yapsak mutlu olamadık” 20 yıllık bir evliliği anlatıyor. Mutlu evlilik için 20 öneri sıralıyor. İkincisi eşinizi sevin, çok sevmek için nedenler bulun. Neden yoksa, her şey bitmişse adam ne yapsın. Onbirincisi eşinize sorularla sıkmayın falan filan. Bu blog işte bu ayın en çok okunan bloğu. 28 808 defa okunmuş.

Bu ay en çok okunan ikinci bloğun adı “Eşimi aldattım, pişmanım, ama sevgilimden kurtulamıyorum.” Bu durumda erkeğe ne yapması gerektiği anlatılıyor, yani tüyolar veriyor. Sanki kadınlar bu tüyoları yiyecekmiş gibi. Bu ay 24,232 defa okunmuş.

Bu ay en çok okunan üçüncü blogda Cengiz Bey’e ait, ismi de Boşanacağım, çünkü kızım bir güvercin yavrusu gibi titriyor. Bir kız nasıl güvercin yavrusu gibi titrer anlamadım. Burada geçimsiz evlilik anlatılıyor. Adam alkollü geliyor, kadına saldırıyor, kadına saldırıyor falan filan. Bu ay 12528 defa okunmuş.

Oysa blog nedir?

Anlatayım, blog, teknik bilgi gerektirmeden, kendi istedikleri şeyleri, kendi istedikleri şekilde yazan insanların oluşturdukları, günlüğe benzeyen web siteleridir.

İngilizcedeki “web” ve “log” kelimelerinin birleşmesinden oluşan weblog kavramının zamanla yaygınlaşmış adıdır.

Blog, genellikle güncelden eskiye doğru sıralanmış yazı ve yorumların yayınlandığı, web tabanlı bir yayını belirtir.

Çoğunlukla her gönderinin sonunda yazarın adı ve gönderi zamanı belirtilir. Yayıncının seçimine göre okuyucular yazılara yorum yapılabilir.

Yorumlar, blog kültürünün çok önemli bir dinamiğidir; bu sayede yazar ve okuyucular arasında iletişim sağlanır.

Cengiz Hortoğlu yorum almıyor bloglarına ama, ben onun bloglarının çok okunması ile ilgili olarak, MB yazarlarının yorumlarını bekliyorum.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..