Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Pazar’da Milliyet Blog

Milliyet Pazar’da Milliyet Blog
 

Bugün Milliyet Pazar’da Milliyet Blog anlatılmış (1). Aslında "mış" ile anlatmam pek doğru olmadı, hafta içinde böyle bir yazı yayınlanacağından haberim olmuştu. Bu yazı için blog yazarlarıyla sanal röportaj yapılmıştı.

Milliyet Pazar’daki yazıda Başak Hanım Milliyet Blog’u çok güzel anlatmış. İçeriğinden, son günlerdeki tartışmalardan sözetmiş. Benim yazdıklarımdan da bir alıntı yapılmış: “Yazılarımın yalnızca bir kişi tarafından okunması bile yeterli. Milliyet Blog'da yazar olmak her yazmak istediğimde yazacak bir köşem olduğunu hatırlatıyor bana.”

Şimdi düşünüyorum da sanal röportaj yapılan her blog yazarı benim kadar çok şey söylemişse, tüm Pazar ekini ayırsalar yetmezdi. Neden kısa alıntılar yaptıklarını çok iyi anlıyorum.

Milliyet Blog sayfalarında fotoğrafım yerine gölgelerimi yayınlamamı tartışmıştık Milliyet Blog yazılarımdan birinde. Bugün gazetede fotoğrafım yayınlanmış, sağ üst köşedeki boynunda fotoğraf makinası asılı olan benim. Artık gizli değil, gerçek bir kişi oldum!

O sanal röportaja yazdıklarımı ve gönderdiğim fotoğraflarımı bugünlerde Milliyet Blog’da yayınlarım. Diğer blog yazarlarına da aynısını öneriyorum.

Her yazmak istediğimde bir köşem olması gerçekten büyük bir şans, 21 Eylül Cuma günü annemi ve babamın 50. yılını değişik şekilde kutlamak istediğimde, 23 Eylül Pazar günü ekinoksu anlatmak istediğimde bunları yazacak bir köşem olması çok güzel.

İnebolu, 23 Eylül 2007

(1) 2 bin 360 yazarlı gazete: http://www.milliyet.com.tr/2007/09/23/pazar/paz02.html

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..