Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '11

 
Kategori
Futbol
 

Muhteşem final : Beşiktaş penaltılarla kazandı!

Muhteşem final : Beşiktaş penaltılarla kazandı!
 

Beşiktaş, kupayı müzesine götürdü...


Beşiktaş ve İstanbul Büyükşehir Belediyespor... Bir yanda Tayfur Havutçu, bir yanda Abdullah Avcı... Bir yanda Çarşı, bir yanda Boz Baykuşlar... Bir yanda sezonun hayal kırıklığı takımı, bir yanda ligin flaş takımlarından biri... Kısacası iki takım da kupayı kazanmak istiyordu ve muhteşem bir final olacağı belliydi.

Türkiye'ye kazandırılan en önemli stadlardan birinde, Kayseri Kadir Has Stadı'nda oynandı maç. Maçtan önce beni en çok keyiflendiren şey stadda 3500 tane Boz Baykuşun olmasıydı, onlar gerçekten çok neşeli ve futbolu güzelleştiren insanlar, bu bakımdan sevindim onların orada olmasına. Sloganları zaten dillere destan: "İstatistikler yalan söylenmez, hiç final kaybetmedik!". Buna gerçekten çok gülmüştüm.

Maça gelirsek, İstanbul Büyükşehir Belediyespor maçın normal süresinde olağanüstü bir performans sergiledi. Takım olarak özellikle paslaşmaları ve yardımlaşmaları mükemmeldi. Birbirlerinden haberdar oynadılar, psikolojik olarak da maça çok iyi hazırlandıkları belliydi, kazanmak için gerçekten çok çabaladılar. Ellerinden gelen her şeyi yaptılar. Rakibinin hatalarından faydalanmasını bildiler. Bununla beraber, özellikle Hasagiç inanılmaz kurtarışlara imza attı. Ayrıca Abdullah Avcı'nın oyuna hamleleri bence oldukça yerindeydi.

Beşiktaş tarafına geldiğimizde, maçın normal süresinde yeteri kadar baskın olamadılar. Kötü oynadıkları bir zamanda, ben İBB'den gol beklerken Quaresma'yla rakiplerinin hatasını iyi değerlendirip bir gol buldular ve kendilerine güvenleri arttı. Fakat yine de İstanbul Büyükşehir Belediyespor'un müthiş futboluna engel olamadılar. Tayfur Havutçu da çok yerinde müdaheleler yaptı. Bana göre bugün Beşiktaş'ın yıldızı Fernandes'tir, herkesten daha fazla çaba sarf ettiğini ve istediğini düşünüyorum.

İki takım da kupayı almak için gelmişlerdi ve bana göre bu maçın gerçekten kaybedeni yok, bir sürü kazananı var. Maçı izleyen olsun, buralara kadar gelebilen ve iyi bir mücadeleyle sahadan başı dik ayrılan İBB olsun, kupayı kaldıran Beşiktaş olsun, ufak tefek hataları olsa da hakemler olsun, herkes bugün bu maçı kazandı bana göre. Seyir zevki açısından bence çok iyi bir maçtı, en azından ben beklediğim zevki aldım.

Eğlenceli ve çekişmeli bir final izlettikleri için iki takıma da teşekkür ediyorum ve iki takımı da tebrik ediyorum. Başarılarının devamını dilerim...

Not: Başın öne eğilmesin İstanbul Büyükşehir Belediyespor. 3500 tane Boz Baykuş arkanda, daha ne olsun? :)

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..