Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '09

 
Kategori
Aile
 

Mutluluğun böylesi

Mutluluğun böylesi
 

:) İlk resmi elime geldiğinde yayınlacağım.


Bügün ailemize UMUT bebek geldi.

Herşey çok şükür güzel geçmiş :) Ve ben tekrar teyze oldum.

Nasıl bir güzellik bu anlatamam. İnsanın kendi ailesine yeni bir ferdin gelmesi.

Benim ailem kocamaannn bir aile idi. Dahada büyücek yeni minik UMUT bebekle.

***
Yeni bebek yeni umutlar yeni hayaller yeni dünyalar demek.

Ailemdeki güzelliklerin coğalması demek.

Her haftasonu toplantılarına yeni bir tabak daha :) eklenmesi demek... Şimdilik mama sandalyesi olacak :)

İçimdeki sevinci anlatmam olası değil.

Maalesef işteyim onların yanında değilim içim içime sığmaz durumda eğer anlatamazsam :) Kalbimin ritmi düzelmeyecek o yüzden de sizler paylaşmak istedim.
***
Umut Bebek

İsmi gibi hayatımıza umutla gelecek
Güzellik getirecek
Umut demek yaşamın anlamı demek
Umut demek Defne'ye kardeş demek
Umut demek karaca ailesinin son ferdi demek
Umut demek bu çirkin dünyaya rağmen ismi gibi umut getirecek demek.

Annesi şu an acılar içinde biliyorum ama yumuk yumuk elleri o dümdüz çizgi olan gözleri ve meme arayan ağzı görünce tüm sıkıntılar ve acılar tek kalemde gidecek... Bunu gördüm bunu hissediyorum... Biliyorum anne olmak farklıdır yaşamak lazım ama inanın teyze olmakta bir kadar güzel ve yogun yaşanıyor.

Yeni doğan bebeğin kokusu içinize çektiğinizde ki akşam ilk yapacağım şey olacak.. Dünyaya bedel bir koku herhangi bir koku değil sanki doğarken o koku bebeklerin üzerine sıkılmışta bir dahada terketmeyecek gibi.

O gözler ilk açıldığında birşey anlamadan seyredebilmek ama tam açamadan aralayarak öyle komik ki :)

Ya ağzı meme emerken kimseler umrunda değil annesi ile tek beden gibi yapışmış olarak kalır dakikalarca ne anne şikayetcidir durumdan ne de uyuya kalan bebek... İşte o manzara ömre bedel.

Ya kısaca arkadaşlar ben yeniden teyze oldum.

Hoşgeldin UMUT bebek.
Hoşgeldin
Hoşluklar getirdin
Hoşluklarla kalmanı diliyorum
Tüm yaşamın adın gibi umutlarla dolu olsun istiyorum.
Hoşlukların sonsuzluk olsun
Hoşluklarınla geldin zaten.

Hoşgeldin :Umut: Bebek.

Sevgilerimiz seni bu dünyada dik durmanı sağlayacak.
Sevgimiz seni mutlu edecek
Sevgimiz seni kötülüklerden koruyacak
Sevgimiz seni diğer insanlardan farklı kılacak
ve sevgimiz UMUT bebek senin gelişinle çoğaldı ve de çoğalacak.

Hoşgeldin UMUT bebek.

14/07/2009

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..