Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mutluyum gururluyum (2)

Mutluyum gururluyum (2)
 

Kütüphanenin öğrencisi Fatma Dönmez


Geçen yıl başlık atmış, yazmıştım, öğrencimi. İsmi Fatma Dönmez.  

Yerkesik’te okula başladığı günden bugüne öğrencim. Fatma en çok kitap okuyan dalında öğrencim olmuş.  

Duygulu ve düşünceli. Lise için Ortaklar Öğretmen Lisesi’ne gitmişti.  

Geçen yıl yaz tatilinde geldi, benimle geleceğini gireceği sınavı paylaştı. O tarihte garantilemişti bu yıl elde ettiği puanını. Gözlerinden okudum başarısını … Dostlarımla paylaştım duygularımı. O seneye girecek ben bunu onun gözlerinde gördüm, demiştim.  

Bu yıl geldi. Cumartesi günü Fatma. Öyle de yumuşak öyle de içli, öyle de duygulu, ben onu kucakladım sevgiyle. Gözlerim ve yüreğim ışıdı, mutluydum.  

En güzel anı yaşmaktı bu. Sevgi ve sabrın ürünü. Uzun vadede alınıyor eğitimle. Ben Öğretmeni arkadaşım ve dostum Hürriyet Uygar’ı kutluyorum. Fatma’yı candan kucaklıyorum, başarılarını paylaşıyor çoğalıyoruz.  

İşte dedim, yaşamak ne güzel şey, güzel yaşamak, güzel duymak. Bunlar için koşmak yaşamak hey… Her güzel şeyin getirdiği çoğaldığı, paylaşıldığı güzellik.  

Ben onu küçüklüğünden bugüne keşfettim. Fatma Dönmez öğrencim. Hedeflediği puanı aldı. Sevinçliydi. Aynı anda duygulu ve yumuşak.  

O Dokuz Eylül İngilizce Öğretmenliğini elde etti. Puanı 525 ek puanı ile birlikte. Kutluyorum, başarılarının devamını diliyorum.  

Öğrencimle hep buluşacağız. Buluşmak görüşmek dileğiyle vedalaştık.  

Ailesi kim bilir ne kadar mutludur. Kızlarıyla gurur duyuyorlardır. Ben de çok mutluyum, gururluyum.  

Kitabın ve sevginin önemine ve güzelliğine inanıyoruz... Fatma ışıktı…  

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..