Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '09

 
Kategori
Psikoloji
 

Nasıl okuyorsunuz?

Nasıl okuyorsunuz?
 

http://www.buzlu.org/images/beyin.jpg


İnsanlar yazılanları nasıl okuyorlar gerçekten merak ediyorum.

Bir şey yazıyoruz, bazıları hiç alakası olmayan çıkarımlar yapıp kastetmediğimiz şeyi nasıl da uyduruyorlar... Sonra da sanki ben bir siyasi partinin amigosuymuşum gibi -kendileri öyle olduğundan- nasıl da ballandıra ballandıra övgüler diziyorlar... Ya da tam tersi garip bir şekilde bir kelimeye takılıp kısır eleştiriler yöneltiyorlar.

Enteresan... Gerçekten çok enteresan

Arkadaşlar eğer burası CHP nin bir yan kuruluşuysa özür dilerim ben yanlış geldim.

Kaldı ki ne CHP, ne AKP ne de diğerleri zerre kadar umrumda değil. Onların bir şeyleri değiştirmek için çabaladıklarına inanan safdiller grubundan olmadığım için de ne kadar şükretsem azdır.

Böyle bazı garip insanlar içerisinde yazdığım satırlar için hiç pişman değilim. Ancak gerçekten okuma konusunda ne kadar güdük olduğumuzu anladığımdan çok ama çok üzgünüm.

Aslında seçim öncesi dönemde yazmamak için kendime söz vermiştim. Ama ne yapalım ki paylaşmak istiyor insan bazı şeyleri.

Düzeysiz siyaset nasıl da sindi bu topluma; ve nasıl da okuyan diye iyi niyetle baktığımız insanların beyinlerini bile puslandırdı ve paslandırdı...

Dağınık oldu evet biliyorum.

Bu yazı da beni etiketler onu da biliyorum...

Ama bütün okuduğu MB sayfaları ile sınırlı olanlara da artık ne diyeceğimi gerçekten bilemiyorum.

 
Toplam blog
: 36
: 1073
Kayıt tarihi
: 10.06.07
 
 

Fen Bilimleri Öğretmeniyim.  Okur yazar biriyim sanırım. Çoğunlukla okur; arada yazar... Uzun..