Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '07

 
Kategori
Gece Hayatı
 

Ne güzel dans ediyordum

Ne güzel dans ediyordum
 

Korumanin ust duzeyde oldugu eglence merkezinde egleniyoruz. Ortam cok guzel tabi ki bayanlardan kaynaklaniyor bu guzellik. Eglencenin doruk noktasindayim, dans pisti bostu ben dans etmeye basladigimda, zaman gectikce dans edenler cogaldi. Icmekte oldugum biranin etkisi ile tuvalete gidipte, tam disariya ciktigim sirada. Guzel bir bayan yolumu kesti. Tamam dedim bayan benimle takilmak istiyor. Hayir hicte bayan oyle birsey demek istemiyordu. Bana arkadasiniz cevreyi rahatsiz ediyor, lutfen arkadasinizi alip burayi terkediniz diyordu. Meger konusmakta oldugum bu guzel ve cekici bayan gece kulubunde guvenligi saglayanlarin sefi imis. Cevreyi dolasiyoruz arkadasi bulmak icin uc tur attik iceride. Sonunda bulduk arkadasi ve kendimizi kapinin onunde bulduk.

Arkadasim turturdu arabayi ben kullanacagim diye, buraya geldigimiz araba onun. Halbuki her zaman ben kullanirim arabayi. O kadar israrima ragmen alamadim elinden kontak anahtarini. Ara yollardan gittigimiz icin, gece yarisi oldugundan pek arac yok yolda, araba basladi gezinmeye yolda. Bakiyorum arkadasa uyuyor direksiyonda. Tam orta refujlara carpacagimiz anda aksi yone kirdim direksiyoru, tam o anda arkadas uyandi ve uyku sersemligi ile oda aksi yone kirdi direksiyonu. Arac iki tekerlek ustune kalkti indi. Takla atmamiz an meselesi idi. Tek avantajimiz yoldan arac gecmiyor olmasi . Yol bitmek bilmiyor. Yol boyunca bildigim butun dualari okudum. Tabiki alkolun tesiri ile ne kadar dogru okudum onu bilemem. Sonunda geldik eve. Sanki sehirler arasi seyahat ettik. Bundan sonra daha once oldugu gibi yalniz takilmaya karar verdim.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...