Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '10

 
Kategori
Sınavlar
 

Ne olacak şimdi sayın bakanım... SBS'ye yargı engeli

Ne olacak şimdi sayın bakanım... SBS'ye yargı engeli
 

adalet


SBS’ YE YARGI ENGELİ


Danıştay, oy çokluğuyla sınavın yürütmesini durdurdu. Bir üyenin aksi yönde oy kullandığı öğrenildi.

Avukat Özer, "MEB bu yıl itibariyle kademeli olarak kaldırılmasına karar vermişti. Biz bu gerekçeleri incelediğimizde aynı gerekçeyle bu yılki sınavın da iptal edilmesi gerektiğini, aksi halde eşitsizlik olacağını düşündük. Mahkeme, eşitsizlik olacağı gerekçesi yürütmenin durdurulmasına karar verdi" dedi.

***

BU YAZI 28.06.2010 TARİHİNDE YAYINLANMIŞTIR.

MİLLİ EĞİTİM BAKANI NİMET ÇUBUKÇU’YA....


Sayın bakanımızın mail adresi... ncubukcu@shcek.gov.tr

Sevgili 8. sınıf arkadaşlarım az önce televizyonda SBS kaltı diye açıklama yapıldı. Bizden sonra gelenler sadece 8. sınıf derslerinden sorumlu olacak ve ona göre sınava girecekmiş....

Lütfen hakkınızı arayın o zaman bizde tercihlerimizi 8. sınıf sonuçlarına göre yapalım. Ben milli eğitime yazdim bana 19.07 de cevap vereceklermiş. Yani tercihlerin bittiği gün, ben İstanbul’dayım ve araştırdım şirinevlerde idari mahkeme bu davalara bakmaktaymış. Yarın ilk işim oraya giderek dilekçe vermek olacak idari mahkeme olduğundan kısa sürede sonuç alabilirmişiz. Sizlerde gidin müracat edin lütfen maddi masrafı normal mahkeme gibi değil ve avukata gerek yok...hakkımızı arayalım... Bizim emeklerimizi çalan zihniyetlere sessiz kalmayalım arkadaşlar... Paylaşin yazın... Her ailede okuyan öğrenci var tüm büyüklerim çocuklarınızın geleceğine sahip çıkın....

Çocuklarınız bir curcuna ile ne olduğunu anlamadan sınava sokuldu ve bir sürü başarılı öğrenci sınav stresine alışamadan girdiği sınavda hatalar yapti. Ve şimdi bunlarla okul tercihine sokulacaklar, daha iyi okullara gitme şansları varken hatalı kararlarla eğitimini istediği şekilde yapmaları engellenecek buna duyarsız kalmayın ve gerekeni yapalım. Ailelerimizin 3 yıldır dershanelere ödedikleri paraların , bizlerin gecemizi gündüzümüze katarak ne hafta sonu tatili ne dinlenme fırsatı bulamadan yaşadığımız stresin hesabını kim verecek soralim. Bunalıma girip okula küsen öğrencilerin vebalini kim verecek. Bizleri bir kobay gibi kullanma hakkını kim verdi sizlere... Ben hakkımı istiyorum sayın bakan bana ayin 19 da verceğiniz cevap benim işime yaramıyor. Ben bunun cevabını şimdi istiyorum. Ve bu yazıyı ulaşabileceğim her yere ulaştıracağim.

BURÇAK YAZICI

http://gazetefetihtepe.azbuz.ekolay.net/readArticle.jsp?objectID=5000000013148551

Bir kaç ay önce milli eğitim yanlış yapıyor bize yapılan haksızlık diye kendimi parçalamıştım. Sayın milli eğitim bakanına varana kadar yazdığım yazıyı yollamıştım. İstanbul il milli eğitimin cevabı ise bizim böyle bir uygulamamız yok demek olmuştu. Şimdi görünüyor ki mahkeme kararınla ne kadar haklı olduğum hukuksal olaraktan belgelendi o zaman bu yıl 8. sınıf SBS’ ye göre yerleştirilmeyen bizlere yapılan haksızlığın hesabını kim verecek... Ben özellikle mağdur duruma düşen bütün arkadaşlarımı dava açmaya davet ediyorum. En azından bizlere yaptıkları haksızlığın hesabını yargı önünde versinler... Karar emsal teşkil edecek bir karar...

Evet, bizler mağdur edildik ama en azından bu gün 8. Sınıf ve 7.sınıf öğrencileri olan kardeşlerimizin bizler gibi mağdur edilmeyecek olmalarını bilmek bizi mutlu etmiştir.

Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 168
: 1098
Kayıt tarihi
: 02.07.10
 
 

4 kasım 1996 yılında İstanbul'da dünyaya geldim. Bu sene ilköğretimden mezun oldum. Okul hayatımd..