Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '10

 
Kategori
Siyaset
 

İstiklal Marşı ve Andımızın kaldırılması…

İstiklal Marşı ve Andımızın kaldırılması…
 

İstiklal marşımız ve andımızın okullarda söylenmesinin kaldırılmasının arkasında ne yatmaktadır. Bunu görmek gerekir bu tamamen siyasi iradenin PKK ve BDP karşısındaki hacizliğinin bir belgesidir. Siyasi irade terörle mücadele etmek yerine teröre boyun eğmektedir bu kararla…

BDP’ ye verilen bir tavizdir bu peki neyin karşılığı olarak verilmektedir işte bunun açıklanması gerekmektedir… Şimdi büyüklerim bana yine kızacak siyaset konusunda yazmak bilgi birikim işidir diyecek ama inanın bu siyaset yazmak değildir. Benim burada yaptığım tamamen aslında hepinizin gördüğü ama görmemek için kafalarınızı kuma gömdüğünüz gerçekleri dile getirmektir.

Sayın devlet büyüklerimiz referandum öncesi yapılan gizli anlaşmalar gereği verdiği tavizleri uygulamaktadır ve kendi koltuk sevdaları yüzünden bir bir Türk Milletinin ve devletinin temel taşlarını kırmaktadırlar. Hani hepimizin bildiği bir sarı öküz hikâyesi vardır. Sarı öküz artık verilmiştir ve isteklerin arkası gelmektedir. Ülke ve Millet içindeki bölünme okullara kadar indirgenmiştir bu karar neticesinde…

Şimdi ben bir öğrenci olarak şunu sormak istiyorum siz büyükler öğrenciler hakkında bu kararları alırken biz öğrencilere sordunuz mu? Bu konuyu öğrenciler arasında bir referanduma taşıyalım bakalım sonuç ne olacak… Ben sonuçtan çok eminim sizin bu kararınız açık ara ret edilecektir. O yüzdende sizden isteğim siz siyasetçilerimizin kendi kirli oyunlarınıza bizleri karıştırmamanız. Bu yanlış kararınıza şu şekilde cevap vermek isterim hani hababam sınıfı filminin bir sahnesi vardır öğretmen çocukları Mahmut hocaya şikâyet eder Atatürk’ün gençliğe hitabesini bilmiyorlar diyerek ve sınıf komple hitabeyi okur ve o kadar da değil hocam derler ya…

Ben de bir öğrenci olarak siz siyasetçilerime diyorum ki, İstiklal Marşımızı ve Andımızı okuyan biz çocuklarız ve bunu okumak bizlere ağır gelmiyor aksine onur ve şerefle okuyoruz…

Peki, sizlere ne oluyor…

Sizler neyi içinize sindiremiyorsunuz ki, milletimizin bütünlüğünü pekiştiren okullarda biz çocuklara milli duyguları kazandıran ne varsa bir bir yok etmeye çalışıyorsunuz. Milli birlik ve beraberlik duyguları sizleri neden bu kadar korkutuyor veya diğer yönden terör suçlularının istekleri neden milli duyguların önüne geçiyor? Sizlere bu hakkı kim veriyor?

Ben öğrenci olarak İstiklal Marşımı okumaktan Andımızı okumaktan mutluyum ve sizlerin mutsuz olmanız beni ilgilendirmiyor…

Sizler kirli oyunlarınızı siyasetinizin pis çamurunu bizlere sıçratmayın…

Saygılarımla…

Burçak YAZICI

 
Toplam blog
: 168
: 1098
Kayıt tarihi
: 02.07.10
 
 

4 kasım 1996 yılında İstanbul'da dünyaya geldim. Bu sene ilköğretimden mezun oldum. Okul hayatımd..