Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '07

 
Kategori
Haber
 

Ne trendi!!!. Sapıklıktan başka birşey değil..

Ne trendi!!!. Sapıklıktan başka birşey değil..
 

''Lisede okuyan genç kız 13 yaşındaki erkek arkadaşı ile ilişki kurup hamile kaldı '' diye başlayan haberin devamını okudukça vahşetin bir başka çeşidi olduğunu düşündüm ve hissettim.

Ve yaptığı açıklamalar da 13 yaşındaki bir çocuğa hiçbir şekilde uymayacak açıklamalar..İçinde bulunduğu durumu normal olarak gören genç kız hamileliğin moda olduğunu, sınıfındaki diğer arkadaşlarınında kendisinden özenip hamile kalmak istediğini ve ailesinin kendisini desteklediğini söylüyor..Ve kendini şanşlı hissediyor.Şu durumda kime yazık..Genç kıza mı, doğacak bebeğe mi.. Yoksa ortaya çıkacak olan bozuk nesile mi?...

Nasıl bir toplum ve aile yapısı hangi zihniyet, nasıl bir düşünce tarzı.. Bu yaşanılması gereken durumların belli bir olgunluğa erişildikten sonra yaşanması gerek miyormu?.Cahillikten mi desem, bir toplumun her şeyi kanıksamasından mı desem bilemeyeceğim fakat yapılan yanlışlıklar var o gençlere ve tüm dünyaya karşı..

13 yaşındaki genç kızların hamile kalması trendmiş... Ne trendi bence sapıklıktan başka birşey değil...

Bizim ülkemizde Doğu'da evlenme yaşı çok düşük, anne olma yaşı çok düşük ve tehlikeli diye bas bas bağırılırken, kampanyalar düzenlenirken, haberin bizde verilme şekli yanlış gibi geldi bana..

Aslında ben medyayı da biraz suçlu buluyorum. Şu haberi toplumda normal kabullenir bir haber olarak sunulmasından üzüntü duydum ve tepkimi dile getirmek istedim..

''Liseli kızların yeni trendi: Hamile kalmak! ''..

Haber başlığı bu şekilde özendirici tarzda verilmemeliydi bana göre.. Bizim gençlerimizin de (sosyo-ekonomik düzeyi düşük ve cahil kesimde daha fazla) özenti bir gençlik olduğunu varsayarak, bu haberden yola çıkıp, normalmiş gibi olaylar daha çok yaşarız diye düşünüyorum.. Olmaz olmaz demeyin kendini dizi film karekteri zannedip, yapılan olaylar hafızalarımızdadır sanırım..

Sonuçta yok böyle bir trend mrend... Herşey vaktinde herşey zamanında... Örf ve anenelere uygun olarak..Yoksa temiz toplum yaratamayız..

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..