Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ne zaman adam olacaksın sorusu.

Büyüyünce ne olacaksın yada ne zaman adam olacaksın sorusu..

İnsanların doğduğu andan itibaren, hatta kendini tanımaya bile fırsat olmadan başlayan anlamsız sorulardır.

Ne olman gerektiğine daha sen doğmadan karar verilmiştir zaten!

Karmakarışık duygular içinde bulursun kendini, cevabını senin vermen haddin değildir.

Ben büyüyünce önemli bir adam olacağım demen hiç farketmez.

Çünkü öyle olman aile büyükleri tarafından zaten istenmiştir senden.

Annene göre öğretmen olmalısındır, babana göre mühendis.

Başa kakmalara kayıtsız kalamazsın.

Yemedim yedirdim giymedim giydirdim tehditleri daha çocuklukta başlamıştır.

Karar verilir ve uygun program seçilir, artık pilin takılmıştır ve bitene dek itaatlere uymak zorundasındır.

Bu uğurda gece gündüz çabalarsın.

Amaç bellidir.

Gidilecek hedef bellidir

Hedeften sapamazsın.

Bitmek bilmeyen, nefes nefese bir yarış başlamıştır artık senin için…

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..