Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '10

 
Kategori
Kitap
 

Nefes - Mutluluğa Giden Yol / Nevşah Fidan

Nefes - Mutluluğa Giden Yol / Nevşah Fidan
 

Nefes - Mutluluğa Giden Yol / Nevşah Fidan


Harika bir kitap okudum, Nevşah Fidan’dan. “Nefes - Mutluluğa Giden Yol"

Nefes almanın hayatımızdaki önemini, aldığımız yanlış nefeslerle kendimizi nasıl bloke ettiğimizi anlatmış bu kitapta Nevşah Fidan.

Nefesimizi nasıl açacağımızı, açılan nefesimizle sağlığımızı, neşemizi nasıl kazanacağımızı ve nefesimizle yaratabileceğimiz mucizelerden bahsetmiş.

Daha da güzeli, kitabın bir CD hediyesi var. Mucizeler yaratan nefes seansı.

Bu hediye çok işime yaradı. Bir haftadır inanılmaz mucizeler yaşıyorum. Nefesim açıldıkça, dünya ile olan bağlantım güçleniyor, içime çektiğim her derin ve bağlantılı nefeste, evrenin titreşimini tüm vücudumda hissediyorum ve mucizeler yaratmak artık benim için daha kolay !

Nevşah Fidan kitabı aşağıdaki cümlelerle tanıtıyor...

Eminim kendi kendinize defalarca sormuşsunuzdur. “Neden ?”

Yaşamım neden böyle ? Yaşamımda olanlar neden böyle oluyor?

Neden ben böyleyim, o böyle?

Neden böyle oldu, onu dedi, şunu yaptı?

Neden bu şekilde davranıyorum?

“Çünkü öyle” gibi basit bir cevap tüm bu sorulara yettiği halde, bu cevabı “neden” sorusunu soran kişinin bizzat kendisinin verebilmesi ve bunu gerçekten içselleştirmesi biraz zaman alıyor…

NEFES, “neden” ile başlayıp devam eden binlerce sorudan aslında hiç birinin bir cevabı olmadığı ve SORU ile CEVAP’ın iki farklı şey olduğunu, ASLA BİRLİKTE bulunamadıklarını kavradığımda ortaya çıktı.

Soru sormayı ve sorgulamayı TAMAMEN bıraktığım an ulaştığım (ve sonrasında, aslında hiçbir zaman kaybetmemiş olduğumu fark ettim) GÜVEN, MUTLULUK ve TATMİN duygularını herkesin yaşaması gerektiğini ve kolaylıkla yaşayabileceğini bildiğim için yazıyorum bu kitabı.

Yaşam bir tecrübe. Basit bir film. Çözülmesi anlaşılması gerekmiyor. Sadece İZLENMESİ gerekiyor.

Ancak insan denen “düşünen” organizma, zekası nedeniyle, kafasındaki soruları ve yaşam denen basit filmi fazla ciddiye alabiliyor. Kendimizi olanlara kaptırıp, bunun sadece bir tecrübe olduğunu unutup, yaşamı “çözülmesi gereken bir problem” gibi algılayabiliyoruz bazen…

Bu kitabın kafanızdaki SORULAR ile GERÇEK arasında herhangi bir ilişki bulunmadığını anlayabilmenizi ve soru sormak yerine zihninizi sakinleştirerek “cevaplarla bütünleşmenizi” sağlayacağına eminim…

Bu kitapta, yaşam insan ve nefes üzerine verdiğim eğitimler, özel seanslar ve düzenlediğim yüzlerce seminer ve konuşma sırasında izlediğim, dinlediğim, çoğu zaman “uyandığım” ve “farkına vardığım” ; hepsi içimde ve hepimizin içinde olan GERÇEKLER ve CEVAPLAR var. Aynen yaşamdaki her gün gibi; her biri bir diğerinden tamamen farklı bölümleriyle bizzat deneyip tecrübe ettiğim, kendimde ve binlerce kişide faydasını gördüğüm görüş ve metotları içeriyor. Bu metotların bazılarını kendi kendinize kolayca uygulayabilirsiniz, bazılarını ise (özellikle nefes çalışmaları) bir uzman denetiminde yapmayı daha doğru…

Zorlandığınız, anlamadığınız veya içinden çıkamadığınız durumlar olduğunda lütfen iç sesinize kulak verin ve bu konuda uzman desteği alın.

POZİTİF bir insan olmak ve yaşamda POZİTİF TECRÜBELER yaşamayı istemek BİR SEÇİM. Bunun için bilinçli şekilde yapabileceğiniz ve yapmanız gereken şeyler var. İşte NEFES tüm bu metot ve görüşleri içeriyor.

Her bir bölümü, bana inanan ve güvenen binlerce insanın desteği, sevgisi, sadakati ve en içten duygularımla yazdım.

Yaşama ve nefese dair birçok öğretici bilginin yer aldığı bu başucu kitabını okumanızı tavsiye ederim, asla pişman olmayacaksınız.

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..