Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Neler oluyor bize

Ne kadar çabuk kabul ettik yaşlanmayı, sesimizdeki bu ölgünlük bir tükeniş belirtisimi 'Ne olacak yaşlandık' telefondaki ablamın sesi bana yaşanmamışlığın verdiği hırsla gelecegi yok etmeyi çağrıştırdı. Neden bu yılgınlık bu tükenmişlik. Yaşamı hiç es geçmedik, korkumuz yaşam bizi es geçmesindi. Hep duyarlı, yoğun insan olduk. Yaşamı insanları en küçük vücut zerremizde hissedecek kadar çok sevdik. Mücadele etmek, bir şeyler kurmak yaşatmak adına yaşamımızın her evresinde mücadele, bazan kızıp vazgeçip 'Olmuyor böyle gelmiş böyle gider' dedigimiz anlarda dahi. İnsanoğlu yaşamının son nefesine kadar mücadele ediyor. Günümüzde okadar çok mücadele edilmesi, yol alınması, değiştrilmesi en önemlisi somut çözümler getirilmesi sorunlar varken.

Pes etmek dere yatağındaduraganlıktan yosun tutmuş taş olmak demektir. Neden hep birileri birilerini bekliyor. Kim bu birileri ben birileri için biri değilmiyim. Neden ozaman bu bekleyiş. Pes yok sildim bu sözcüğü. Nefes aldığımız sürece mücadele olacak hep öyle olmadımı? düşünen bilinçli aydın beyinler için....

 
Toplam blog
: 24
: 606
Kayıt tarihi
: 05.11.07
 
 

Ankarada yaşıyorum. Yaşamım boyunca hep yazdım ama hiç başkaları ile paylaşmayı düşünmedim. Bana ..