Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Neler oluyor MB evinde

Neler oluyor MB evinde
 

Yazımı yazıp onaylayıp gönderiyorum ve çıkmış mı diye bakarken gitmeler ve gelmelerle karşılaşıyorum.Garip birşeyler oluyor bu günlerde MB'de. Sebebini anlayamıyorum çünkü uzun bir zamandır blog kategorisinde yazılan yazıları okumuyorum.

İster istemez etkileniyorum ve üzülüyorum. Veda yazıları, geri gel yazıları, sonra tekrar gidenler... arkadaşlar neler oluyor? Neden oluyor ayrıca? MB'ye ilk girdiğimde çok güzel ve kaliteli bir ortamda yazılarımı yazabileceğim için çok mutluydum.

Son bir haftadır ise işsiz kaldığım zamanlarda, başka program olmadığı için izlediğim BBG evlerinden birine dönmüş gibi ortam. Önce herkes sevgi sözcükleri fısıldadı derken as'lar belli oldu. Hatta uzunca bir süre neden blog yazılarında benim adım da geçmiyor diye sitem ettim.Şimdi ise olanlara bakın.

Lütfen yapmayın. Herkes aklı başında, işi gücü olan insanlar. Burada kimsenin nasihata ihtiyacı olduğunu sanmıyorum. Fakat ciddi olarak söylüyorum, gerçekten kendimi BBG evi izliyormuş gibi hissettim.Burada bari olmasın.

Yine güzel güzel yazılarımızı yazalım, yorumlarımızı yapalım. Herkesin kendine ait bir fikri var. Karşımızdaki insanı rencide etmeden bunu söyleyelim. Yazı dili zordur. Kolaylıkla anlaşılamayabilir.

Fakat lütfen Allahaşkına buna bir son verin. Belki bana kızanlar olacak fakat dışarıdan görünüş bu. Üzgünüm.

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..