Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '13

 
Kategori
Blog
 

Nerde Milliyet Blog'un akilleri?

Nerde Milliyet Blog'un akilleri?
 

Şüphesiz hayatımın en önemli mihenk taşlarından biriside Milliyet Blog’dur. Çünkü Milliyet Blog’da yazmaya başladıktan sonra  “neden gazetede yazmıyorum?” diyerek yerel gazetede köşe yazısı yazmaya başladım, sonra lise bitti “neden gazetecilik okumuyorum?”  falan derken  gittim gazetecilik bölümünü tercih ettim ve şu an Antep’te okuyorum.

Fakat yazmaya başladığım Milliyet Blog’la şu an ki Milliyet Blog arasında dağlar kadar fark var. Burasının akilleri yok arkadaşlar. Daha doğrusu vardı gittiler.

Milliyet Blog’da beş yıl öncede yazanlar iyi bilir, aile gibiydi burası. Belli başlı akillerimiz vardı. Neredeyse yazılan her yazıyı okurdu, kendileri en az kırk yaş üzeriydi. Benim gibi yeni gelmiş gençlere yol gösterirdi bazen sert bazen yumuşak. Mesela bana çok dediler bırak bu işleri senden yazar falan olmaz diye.  

Kimdi bu akiller derseniz Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün, pirmete, rahmetli Mustafa Mumcu, Dilek Çınar, Necip Köni - Adana / TR, Ahmet Üstündağ… Diye gider akiller listesi. İlk başta kabullenmezlerdi fakat devamlılık gördükten sonra bir tutarlardı seni kafanın üzerinden vura vura yükseğe çıkarırlardı.

Çok şanslıydık o zamanlar, keşke hala devam ediyor olsalardı akilliğe çünkü hala ihtiyacımız var yol göstericiye.

Saygılarımla.. 

www.mehmeteminztrk.com

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..