Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '20

 
Kategori
Blog
 

Newyorker

Eski Milliyet Blog yazarı. Başbloggerdir namı. ABD de yaşar. Resmi yok, ismi müstear.

2011 yılında başladım blog yazmaya. İlk aylarda başladı karşılıklı yorumlarımız. Ben onu okuyor, yorum yapıyorum. O beni okuyor yorum yapıyor. Seviniyordum tabi, yazılarımı okunmaya değer buluyor diye.Bir gerçek resmini görebilseydim yeterdi bana.

Aniden ayrıldı veda etmeden. Benim bloglarım da öksüz kaldı. Seyrek yazmaya başladım ben de. Her yorumumuz olurdu sohbet şeklinde.

Umarım yaşamında iyidir hali ahvali. Blog yazma sürecinde unutamadığım dost bir ses.

Eski yazı performansım olmasa da yine blog yazıyorum, şiir yazıyorum.

Sevgili Nevyorker seni özlüyorum.

Hoşça kal, dostça kal.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..