Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '15

 
Kategori
Şiir
 

Niye?

Niye?
 

tekerlemelerimiz.com


Ey yunus balığı bana söyle,
Niçin insanlar seni anlamaz
O kadar peşlerinden koşarsın da denizlerde
Biri bile eliyle başını okşamaz.
 
Ey güzel kuzucuk,
Niçin melul mahzun melersin
Elbette insanoğluna güvenilmez
Bugün senin başını okşayan insan
Yarın ne yapacağını hiç söylemez.
 
Ey garip garip miyavlayan kedicik
Seni de mi kapı dışarı ettiler
Peki, sen insanlara ne yaptın
Ne yaptın da, seni de yıktılar
Sonunda kapının dışına attılar.
 
Ey benim güzel kuşum
Günahın neydi söyle bana
Seni bu kafese tıktılar
Esaretten nefret eden insanlar
Sana esareti nasıl tattırdılar?
 
Ey Allahım, beni niye  insan yarattın
Ben neden bir balık, bir kuş değilim
Üstelik gururla taşıdığım
Bir kuyruğum da yok,
Hele, dilimle temizlediğim tüylerim
Hiç mevcut değil.
 
Öyleyse beni niye yarattın Allahım
Başka mahluklara işkence etsin diye mi,
Söyle niye?
 
 
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..