Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '13

 
Kategori
Haber
 

O halk sizin gaz bombanızdan korkmaz çünkü...

O halk sizin gaz bombanızdan korkmaz çünkü...
 

Reyhanlı'da 51 kişinin öldüğü yüzlerce insanın yaralandığı yerde, ellerinde Türk (Türkiye değil TÜRK) bayrakları ile yürüyüş yapmak isteyen gruba polis gaz bombaları ile müdahalede bulundu.

O göstericiler daha birkaç gün evvel, en sevdiği, asla vazgeçemeyeceği kişileri (akrabalarını, kardeşlerini, dostlarını) bugün tam da protesto ettikleri o sıfır noktasında kaybettiler.

Sayın yetkililer, o insanlar sevdiklerini gerçek bombalarla yitirmişken, sizin gaz bombanızdan korkacaklarını mı sanıyorsunuz?

Şu anda sosyal medyada fıldır fıldır paylaşılan iki video var:

Bir tanesi, patlamadan 8 ay evvel, Reyhanlı halkının mültecileri ve Suriyeli teröristleri (kusura bakmayın ben onlara militan demem!) protesto eden görüntüleri:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qZAxn2aZw_Q

İkincisi ise, Rehanlı'daki patlama anında çekilmiş olan ve zaten patlamayı da üstlenmiş olan El Nusra örgütünün videosu:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=C8tsT31pPqg

İki videoyu da aklınız ve vicdanınız ile izlemenizi rica ediyorum! Eğer ki, izlediklerinizi yorumlamaktan acizseniz ve birileri tarafında manipüle edilip, beyniniz yıkandıysa Suriye'yi suçlamaya devam edersiniz. Ama benim tavsiyem, kafanızın içinde bir beyin var, onu kullanın!

Son olarak, az evvel Milliyet Gazetesi'nin internet sitesinde yayınlanan Reyhanlı'daki protesto görüntülerini paylaşmak istiyorum. Sevgili dostlar, Reyhanlı halkı Suriye kökenli, Arap kökenli, Kürt kökenli vatandaşlarımızdan oluşmaktadır. Ama Türklüklerine, milletine, aynı zamanda vatanına asla ihanet etmemiş bir halktır. Ben bu videoyu izlerden gözyaşlarına boğuldum. Ellerinde Türk bayrağı, Atatürk posterleri ve dillerinde İstiklal marşı! :
http://www.milliyet.tv/video-izle/Reyhanli-da-gerginlik--iSzmxN28pO2w.html

VICTORIA TOUMIT

 
Toplam blog
: 50
: 8547
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Gazetecilik mesleğine ilk olarak Hürriyet Haber Ajansı'nda muhabir olarak başladım. Daha sonra Ümit..